مردم می رقصند، رژیم می لرزد – آوینا جهانگیری

مندرج در ژورنال شماره ۳۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

سیزده فروردین امسال یک برگ درخشان دیگر در مبارزات مردم علیه ارتجاع اسلامی است. رقص مردم در همه شهرهای ایران و حضور مختلط زن و مرد در کنار هم و بی حجابی عظیم در مراسم های سیزده بدر، جدید ترین رو در رویی یک جامعه تشنه رهایی و آزادی در برابر جانیان خونریز اسلامی بود.

مردم ایران علیرغم اندوه سنگین ناشی از کشتار عزیزانشان طی شش ماه گذشته پا به میدان گذاشته و رقص کنان پایان عمر این جرثومه فساد و تباهی را  فریاد زدند. مراسم های باشکوه سیزده بدر از دو سو برای جمهوری اسلامی شکست سنگینی بود. رقص و شادی و بی حجابی زنان از یک طرف و خوردن و آشامیدن علنی و وسیع در ماه رمضان از سوی دیگر، یک تو دهنی آشکار به ماه رمضان و روزه و این مزخرفات اسلامی – حکومتی بود.

انقلاب ایران در جهان نمونه و بی همتا است. در هیچ کجای جهان پایه های یک رژیم با رقصیدن و خوردن و آشامیدن مردم و بی حجابی نمی لرزد و یک حکومت را در سراشیب سرنگونی قرار نمی دهد. این ویژگی انقلاب زن زندگی آزادی در ایران است که جهان را شیفته مدرنیسم ضد مذهبی و ضد حکومتی خود کرده است. پیام و دستاورد پیروزی این انقلاب روشن است. ساختن یک جامعه شاد، مرفه، برابر و تضمین یک حکومت انسانی برای یک جامعه انسانی.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *