“بهائیان کشف حجاب را طراحی کردند!” – بابک یزدی

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

جواد کریمی قدوسی عضو فرهنگستان علوم: “بهائیان کشف حجاب را طراحی کردند”!

با تعریف این عنصر در خدمت جنایت، هر فرد متمدن و لائیک و خوش پوش و بی خدا، بهایی، کمونیست یا در خدمت سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه اند.

شاید رژیم اسلامی به این دلیل کشف حجاب را به بهائیان نسبت می دهد، چون طاهره قره‌العین اولین زن مبارز که در ایران حجاب از سر برداشت را بهایی نامیدند. قره‌العین با اینکه “مادرش مجتهد و پدرش از فقیهان نامدار بود” حجاب را برای اولین بار  در سی سالگی و در ملاء عام برداشت و در کنار مردان مبارزه می کرد. او علیرغم تکفیر فقیهان و مخالفت خویشاوندان، با پوشش رنگین و زیبا به سخنرانی و تدریس می‌پرداخت. خیلی ها فروغ فرخ زاد را ادامه دهنده راه او می دانند. قره‌العین شریعت حاکم شیعیان و اجتهاد را رد می‌کرد و  احکام اسلامی را کهنه و منسوخ می‌دانست. او  در مرداد ۱۲۳۱یعنی ۱۷۱ سال پیش  در تهران کشته شد. او نخستین زنی است که به اتهام مفسد فی الارض اعدام شد.

زنان بیشماری در ایران از اولین روز  به قدرت رسیدن رژیم اسلامی با حجاب اجباری مخالفت کردند. اولین ۸ مارس در سال ۱۳۵۷در شهرهای بزرگ علیه حجاب تحمیلی و اجباری، با تظاهرات های وسیع و عظیم سازمان یافت.  اما با انقلاب زن زندگی آزادی است که جنبش بی حجابی، که شیشه عمر رژیم است، با گام های بلند و اساسی به پیش می رود که طومار جمهوری اسلامی را در هم بپیچد.

باید به جواد قدرسی ها و همه آن تباه کنندگان زندگی زنان یادآوری کرد زمانی که رژیم اسلامی مخالفین خود را با اتهاماتی چون بهائی، بی دین، کافر، منافق، آمریکائی، عامل دشمن و … سرکوب می کرد  تا کل جامعه را مرعوب کند، گذشته است. آیا نسبت دادن موج اجتماعی بی حجابی به بهاییان با هدف سرکوب بیشتر آنها تبلیغ می شود؟ آیا شهروندان بهایی در ایران در برابر سرکوب رژیم تنها و بی یاور می مانند؟ جمهوری اسلامی هر اندیشه بیمارگونه ای که در سر دارد باید بداند بی حجابی و آزادی پوشش خواست و اراده همه انسانهای شریف در ایران است. خواست بی حجابی، مرز و  مذهب نمی شناسد. در این نبرد نهایی علیه جمهوری اسلامی همه ساکنین و شهروندان در ایران برای دست یافتن به یک زندگی شاد و مرفه و برای رسیدن به آزادی در یک سنگر قرار دارند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *