سردار نقدی و افلاس حکومتی – سیامک بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

سردار نقدی: اصلا کجا چنین شخصیتی مثل خامنه ای پیدا میشود!؟

حال و روز خامنه‌ای و کل دستگاه حکومتی و ماشین وقیح تبلیغاتی‌اش واقعا دیدنی است. در یک طرف در دایره تملق و چاپلوسی در ساختار قدرت دزدسالار حکومتی، افرادی تعبیه شده‌اند تا با معرکه‌گیری و اغواگری، هیبت فروریخته خامنه‌ای را وصله پینه کنند. در طرف دیگر حتی بسیجی‌های تربیت شده و دست‌چین شده‌ هم بوی الرحمان حکومت را شنیده‌اند و در مراسم نمایشی ریسمان پاره می‌کنند.

سردار نقدی یکی از شخصیت‌های ویژه‌ای است که به یُمن استعداد خارق‌العاده‌اش در تملق‌گویی، مسئولیت ده‌ها پست نظامی و امنیتی و ستادی را داشته است، او استاد دروغ‌های شاخدار است! روی گوبلز مشهور دستگاه تبلیغاتی فاشیستی هیتلر را هم سفید کرده است. سالهای متمادی فرمانده کل بسیج بوده و در هر بزنگاهی نیروی هار سرکوبگرش به اعتراضات مردم خون پاشیده است. در آخرین پله های فروریزی اقتدار حکومتی خامنه‌ای و حکومت اسلامی، با وقاحت و چاپلوسی آمده است تا خامنه‌ای را وصله پینه کند.

اشاره به چند نمونه از “شاهکارها”ی سردار نقدی خالی از لطف نیست:

– سرعت و شتاب علمی ایران در جهان اولین است.

– امید به‌زندگی زنان از ابتدای انقلاب، ۹۳ پله صعود کرده.

– در اغتشاشات افراد بیگانه را به شهادت می‌رساندند تا به پای نظام بنویسند.

– به واکسن خارجی کرونا اعتماد ندارم، از واکسن خارجی کرونا استفاده نکنید!

از سوی دیگر، وضعیت رقت‌بار حکومت اسلامی، جلسه افشا شده او با نیروهای دست‌چین شده بسیج است. استیصال کل هرم حکومتی که دیگر به بقای خود امیدی ندارد. حتی در بدنه نیروهای امنیتی به چالش کشیده می‌شود. آنها دارند شیب تند سقوط را می‌بینند و فهمیده‌اند دستشان دیگر به جایی بند نیست. دیگر حتی اقناع خودی‌‌های ذوب شده در ولایت هم ممکن نیست.

فرد بسیجی که در کف خیابان، سیلی انقلاب به گوشش خورده و فریاد حق خواهی شجاعانه مردم را با گلوله و باتوم و اسید و بگیر و ببند هم نمی‌تواند خاموش کند، از میان جمعیت فریاد می‌کشد شفافیت کجاست!؟ او نماد واقعی روحیه فرو ریخته دستگاه هار نظامی و امنیتی است که راه نجات می‌خواهد!

حکومت اسلامی پشم و پیله‌اش ریخته‌است. نه تملق و وقاحت سردار نقدی‌ها به دادش می‌رسد و نه نیروی هار و وحشی درمانده‌اش! غرش اعتراض و اعتصاب و انقلاب کل دستگاه حکومتی را به لرزه در ‌آورده است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *