کودکان گرسنۀ کنیا چند بار خدا را دیده اند؟ – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“پلیس کنیا اجساد ۲۱ نفر را که گمان میرود بنا به توصیۀ یک کشیش از فرط نخوردن غذا جان باخته باشند، در شهر ساحلی مالیندی کشف کرده و همزمان یک کشیش را بازداشت کرده است. چرا که او به پیروانش وعده داده بود اگر گرسنگی بکشند به دیدار عیسی مسیح نائل خواهند شد.”

از انبانشان هر روز جنایتی بیرون میزند. پروندۀ همۀ مذاهب پُر است از اینگونه فجایع غم انگیز و تنفر آور! در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی سالها به گردن کودکان و نوجوانان کلید بهشت آویزان کردند و روانۀ جبهه شان کردند. از آن کودکانی که روی مین تکه پاره شدند کسی باز نگشت تا از بهشت بگوید.

برای رفتن به بهشت، گروههای امر به معروف و نهی از منکر حرمت چند هزار نفر را شکسته اند و تذکر داده اند و به حبس و شلاق کشیده اند؟ چند نفر قربانی قتل ناموسی شده اند؟ گروههایی که با زدن نان مردم در خون ارتزاق می کنند.

در کلیساها چند کودک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند؟ و امروز با وعدۀ “دیدار مسیح ” در کنیا روزه داری تا حد مرگ!! باید به کشیش و طرفدارانشان گفت لازم نیست روزه بگیرید تا خدا را ببینید. یک آمار قدیمی از “گروه جامعۀ اندوگو” نشان میدهد که در نایروبی ۵۰ هزار و در کل کنیا ۳۰۰ هزار کودک کار وجود دارد. اکثر این کودکان معتاد به چسب هستند. میدانید چرا؟ به گفتۀ یکی از همین کسانیکه قبلا معتاد بوده به این دلیل کودکان چسب استنشاق میکنند که جرأت کنند کارهای غیر عادی انجام دهند. و جناب کشیش! یکی از کارهای غیر عادی خوردن زباله از فرط گرسنگی است. به هوادارانت بگو از این کودکان بپرسند چند بار مسیح را دیده اند؟ مسیح به آنها چه گفته است؟ آنها به مسیح چه گفته اند؟

در قرن بیست و یکم نباید بشریت شاهد چنین اخباری باشد. خوشبختانه در ایران با انقلاب “زن زندکی آزادی” ما با یک رنسانس ضد مذهبی روبرو هستیم. انقلاب زنانه دیگر اجازه نخواهد داد کلید بهشت، دام کشتار جوانان باشد. این انقلاب نقطۀ پایانی خواهد بود به قتلهای ناموسی، تجاوز به کودکان تحت عنوان ازدواج، و تمامی بلایایی که با مذهب به جامعه تحمیل کرده اند. با انقلاب “زن زندگی آزادی” در یک جغرافیای مهم از نظر سیاسی، دکان شیادی مذهب بسته و ایران به نقطۀ امید مردم منزجر از دین و خرافات در سطح جهان بدل خواهد شد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *