رسوایی جنسی رضا ثقتی – سیاوش آذری

مندرج در ژورنال شماره ۴۸۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اخیرا فیلمی از رابطه جنسی میان رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان و یک مرد در رسانه های اجتماعی منتشر شد و واکنشهای متفاوتی را در میان مسئولین حکومت ضد انسان و آدمکش اسلامی برانگیخت. بدنبال انتشار این فیلم، وزیر فرهنگ رژیم که یک سال و نیم پیش ثقتی را به عنوان فردی دارای “تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی” به این سمت گمارده بود او را از کار برکنار کرد. از دیگر سو مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، این رابطه را “توهین به قرآن” خواند. در مقابل، مجتبی ذوالنور، نایب رئیس مجلس، برکناری ثقتی را “عجولانه” دانست و گفت هنوز چیزی “اثبات” نشده است.

عاقبتِ مدیر کل سابق را نه نگرانی های اخلاقی مسئولین رژیم سر تا پا فاسد اسلامی، بلکه توازن قوا میان طرفین دعوا و کشمکش میان جناح ها و باندهای مختلف رژیم تعیین خواهد کرد. این همان رژیم و همان قوه قضاییه ای است که چند سال پیش سعید طوسی، قاری قرآن محبوبِ رهبر الدنگ، متهم به “آزار و اذیت جنسی” کودکان را تبرئه کرد.

رابطه جنسی بر پایه رضایت متقابل میان افراد بالغ دارای گرایشات جنسی متفاوت نه جرم است و نه غیر اخلاقی. اما نکته مهم در این مورد مشخص موقعیت و مسئولیت رسمی رضا ثقتی در جمهوری اسلامی و سازمان دادنِ جنایت و حمله به زنان به جرم نشان دادن تاری از موهایشان و عدم تمکین به “شئونات اسلامی و مذهبی” است. او از مسئولین همان رژیمی است که انسانها را به خاطر گرایشات همجنسگرایانه اعدام می کند، از اعدام و سنگسار زنان به جرم رابطه جنسی خارج از ازدواج دفاع می کند و تجاوز به کودکان را قانونی و مشروع شمرده و ترویج میکند.

فیلم مذکور، اما، نشانگر عمق فساد رژیم تبهکاران اسلامی است. فساد جزء لایتجزای کلیت رژیم اسلامی و تمامی دست اندرکاران و مسؤلین ریز و درشت آن است. رژیم اسلامی بر پایه دزدی، ارتشاء، رانت خواری، رشوه، اختلاس، زمین خواری، جنگل خواری، دریا خواری، چپاول، جنایت، ترور، تجاوز و شکنجه و زیر پا نهادن پایه ای ترین اصول و حقوق اخلاقی و انسانی بنا شده است.

انقلاب زن زندگی آزادی به عمر ننگین این رژیم خونخوار پایان خواهد داد. برجسته کردن همه موارد فسادِ دست اندرکاران رژیم، از جمله دزدی های نجومی این جانیان و بویژه مورد مشخصِ رسوایی جنسی رضا ثقتی، در اعتراضات علیه حجاب اسلامی از جمله گشت ارشاد، بر قدرت انقلاب خواهد افزود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *