رضا ثقتی فاسد و حکومت اسلامیِ فاسد تر – سهیلا دالوند

مندرج در ژورنال شماره ۴۸۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در پی پخش ویدیوهایی از رابطه جنسی رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ ‌و ارشاد گیلان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس اسلامی گفت که در جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره افشاگری‌های “خلاف شرع و قانون” تذکر داده و افزود: “آشکار کردن این موضوع در صورت اثبات، نیازمند حکم قاضی است.”

مجتبی ذوالنوزی، نایب رییس مجلس هم مدعی شد که در این ویدیو چهره و مکان قابل شناسایی نیست و دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه باید این موضوع را بررسی کنند و اعلام کرد که جرم منتشرکنندگان این ویدیو بسیار سنگین‌تر از کسانی است که فحشا را مرتکب شده‌اند و باید با آنها هم برخورد شود.

شما جنایتکاران زمانی که نوید افکاری را به  طناب دار سپردید، یا حکم اعدام برای عباس دریس صادر کردید، یا برای معترضین در بیدادگاههای  چند دقیقه ای احکام سنگین صادر کردید، نیازی به “بررسی” نبود و میشد بدون شواهد و‌ مدارک حکم اعدام  صادر کرد!

شما رئیس و نایب رئیس و نمایندگان مجلس دزدان و چپاولگران رژیم اسلامی برای سرکوب ‌‌جامعه معترض، مهر تایید بر شکنجه و اعترافات اجباری و احکام اعدام معترضین بدون هیچ مدارک و شواهد زدید و نیازی به “بررسی” نبود.

وقتی رژیم اسلامی برای زندان، شکنجه، تجاوز و اعدام علیه مردمی که بخاطر حقوق اولیه و یک زندگی معمولی، بخاطر آزادی بیان و ‌‌اندیشه، بخاطر داشتن یک رابطه ساده و انسانی در زندان‌ها تحت شکنجه و اذیت و آزار و تجاوز و اعدام قرار می گیرند، نیاز به مدرک و بررسی نیست، اما به محض اینکه تشت رسوایی مقامات فاسدتان از بام میافتد، “بررسی” لازم میشود که معلوم است برای توجیه تعفن و کثافت مقامات رژیم است و با بیشرمی اعلام میشود جرم کسانی که افشاگری می‌کنند بسیار سنگین تر از مقاماتی است که مرتکب جرم شده اند.

این سیاست یک بام و دو هوا از بدو‌ حاکمیت رژیم اسلامی برقرار بوده است که نشانگر عمق فساد، کثافت و تعفن مسئولین جمهوری اسلامی از رئیس مجلس گرفته تا نایب رئیس تا نمایندگانش در مجلس سر تا پا فاسد است. رژیمی که از افشاگری هراس دارد.

علیه چنین رژیمی که بینادش بر زندان، شکنجه، چوبه های دار و زیر پا گذاشتن حقوق اولیه انسانها استوار است باید افشاگری کرد، باید اعتراض کرد و باید سرنگونش کرد تا به دنیای عاری از هر گونه فساد و چپاول و سرکوب انسان و ‌انسانیت رسید.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *