علم الهدی و بی تفاوتی جوانان نسبت به اسلام – کاظم نیکخواه

مندرج در ژورنال شماره ۴۸۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علم‌الهدی نماینده خامنه ای و امام جمعه مشهد در نماز جمعه این هفته خطاب به مردم گفت: “امروز دشمن درصدد ایجاد فاصله و جدایی بین شما، پیغمبر، امام حسین و فاطمه زهرا است. در تمام جوامع اسلامی و در تمام امت اسلام، دشمن در هر نقطه‌ای با شگردی خاص، هرچه توانسته جوانان و عزیزان مسلمان مرد و زن را از اساس اسلام دور کند و در مقابل دین در یک موضع بی تفاوتی قرار بدهد.”

باید به علم الهدی اطمینان داد که اتفاقا اکثر جوانان نسبت به دین و اسلام بی تفاوت نیستند. بلکه ضد دین و ضد اسلامند. تنها خدمت جمهوری اسلامی به جامعه این بوده است که جوهر و ماهیت اسلام و مذهب را بروشن ترین شکل ممکن جلوی چشم مردم قرار داده و بروشنی نشان داده که اسلام دکان و ابزار چپاول و جنایت و تجاوز است. این را همه مردم با گوشت و پوست و با دادن قربانی های بسیار لمس کرده اند. به همین دلیل یک شعار رایج مردم اینست که اسلام را پله کردید مردم را ذله کردید. و یا حسین حسین شعارتون دروغ و دزدی کارتون.

کسی که این شعارها را میدهد، چه اعتقادی به حسین و اسلام داشته باشد یا نداشته باشد، دارد روی یک واقعیت اساسی انگشت میگذارد و آن اینکه مذهب و حسین و روضه خوانی ابزار و دکان دزدی و غارت توسط آخوندها و حاکمین اسلامی است. میلیونها نفر از مردم و بویژه جوانان با لمس همین واقعیت نه فقط آنطور که علم الهدی میگوید از مذهب رویگردان شده اند، بلکه ضد مذهب شده اند. همین روزها شاهد بودیم که شماری از دختران بدون حجاب و به صورت نیمه عریان در برابر دسته های سینه زنی عاشورا دست به رقص و حرکت سیاسی زدند و با پذیرش خطرات بسیار نفرت خود را از این کسب و کار خونین اسلامی ابراز کردند.

آری حکومت اسلامی از ابزار اسلام برای تحمیل بدترین میزان فقر و محرومیت و کثیف ترین تعرضات به مردم استفاده کرده است. دختران و پسران عمیقا حق دارند به کل این دستگاه کثیف و جنایتبار تف کنند و به آن پشت نمایند. بدون شک جامعه امروز ایران غیر مذهبی ترین و ضد مذهبی ترین جامعه در دنیاست. روزی که جمهوری اسلامی با انقلاب مردم سرنگون شود کل این سیستم دروغ، فریب، فساد، دزدی، جنایت و تجاوز از جامعه جارو خواهد شد. هیچ تردیدی در این نباید داشت.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال:  آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *