بستن مراکز اسلامی و انقلاب ژینا – میلاد رسایی منش

مندرج در ژورنال شماره ۵۰۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حزب سبز آلمان خواستار بسته شدن فوری مراکز اسلامی فرانکفورت و هامبورگ شده است. امید نوری پور، رهبر حزب سبز آلمان، با اشاره به اقدامات مرکز اسلامی فرانکفورت در تهدید مخالفان جمهوری اسلامی در این کشور و ارتباط این موسسه با مرکز اسلامی هامبورگ، این دو مرکز را تهدیدی برای دموکراسی آلمان خواند و خواستار تعطیلی فوری آنها شد.

دولت های اسلامی، از جمله رژیم اسلامی ایران، به اندازه عمر خود، با صرف هزینه های گزاف از جیب مردم، و ساختن مسجد و مراکز اسلامی در غرب، ضمن تلاش برای تثبیت حکومت های خود، تروریسم اسلامی را در دنیا رواج داده و میدهند. مساجد رژیم اسلامی در اروپا، صرفا مراکزی برای عبادت شهروندان با تفکرات اسلامی نیستند. این مساجد مراکز جاسوسی علیه کشور میزبان و ایرانی های مخالف رژیم در آن کشور میباشند. از طرفی دیگر، حکومت های اروپایی که از طرفی نگران اقدامات حکومتها و جریانات تروریستی اسلامی هستند و ازطرفی منافع خود را در حفظ و همکاری با جنبش خون ریز اسلام سیاسی میبینند، دست رژیم اسلامی ایران را باز گذاشته و بعضا حتی کمک مالی دولتی به این مساجد و نهادهای اسلامی میکنند، که سخاوتمندانه در اروپا بساط خود را گسترده و جای پای خود را محکم کنند.

نکته مهم و حائز اهمیت اما آنست که زمین زیر پای سیاستمداران غربی و جنایتکاران اسلامی در خاورمیانه داغ شده است. جنبش خدا ناباور، اکس مسلم و ضددین چنان از دل کشورهایی مانند ایران، افغانستان و عربستان سعودی سر برآورده و اعتراضات در غرب چنان گسترده شده، که ادامه این سیاست در غرب سخت تر ازهر زمان دیگری شده است. تقریبا روزی نیست که مخالفین حکومت اسلامی ایران مقابل این لانه های جاسوسی تجمع نکنند، و ضمن اعتراض به اسلام ضد زن و کثیف، خواستار بسته شدن این مراکز نشوند. فعالیتهایی مانند قرآن سوزی مقابل این مراکز تا جمع آوری امضا برای بستن این مساجد، این مکان ها را امروز به مراکزی مهم برای مبارزه علیه اسلام سیاسی و نتیجتا کمک به پیشبرد انقلاب مهسا در غرب علیه رژیم اسلامی تبدیل کرده است.

پر واضح است، بسته شدن این مراکز، که دست یافتنی تر از هر زمانی دیگر به نظر میرسد، رژیم اسلامی را تضعیف و‌ روحیه انقلابی مردم در سالگرد شروع خیزش انقلابی مهسا را بالا میبرد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *