اینجا ایران است، جایی که انقلابی جریان دارد - اصغر کریمی

اینجا ایران است، جایی که انقلابی جریان دارد – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۵۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مقابله با سیاست جنگ‌افروزانه جمهوری اسلامی و حمایتش از حماس تروریست اسلامی، به یک عرصه از مبارزه مردم تبدیل شده است. حکومت در نقاط مختلف کشور پرچم اسرائیل و یا اسرائیل و آمریکا را روی زمین انداخته که مردم از روی آنها رد شوند و مردم آن را دور می‌زنند و جوانان از روی آن می‌پرند! در ورزشگاه یک دقیقه سکوتِ حکومتیان را به سوت‌زدن تبدیل می‌کنند، در مدرسه‌ای به مناسبت جنایت وحشیانه حماس در اسرائیل و کشتار مردم غیرنظامی شیرینی پخش می‌کنند و دانش‌آموزان از برداشتن شیرینی خودداری می‌کنند. کارگران کیان تایر شعار می‌دهند فلسطینو رها کن فکری به حال ما کن و در زاهدان بر پلاکاردشان می‌نویسند سر مار در تهران است.

حکومتی که ریاکارانه خود را طرف‌دار مردم زجرکشیده فلسطین معرف می‌کند، نه‌تنها جریانی مثل حماس که نمونه‌ای مجسم از خود حکومت نکبت اسلامی است را تقویت می‌کند و هم مردم فلسطین و هم مردم اسرائیل را قربانی می‌کند، بلکه عملاً بخشی از مردم ایران را در مقابل مردم فلسطین قرار داده است. بخشی از مردم روشن هستند و بیانیه‌های منسجمی علیه هر دو جبهه فاشیست جنگ از جمله علیه جمهوری اسلامی منتشر کرده‌اند اما بخشی از مردم نیز هرچند می‌دانند جمهوری اسلامی طرف‌دار مردم فلسطین نیست و طرف‌دار حماس آدمکش است ولی دانسته یا ندانسته ممکن است مرگ بر فلسطین هم بگویند که منظورشان البته مرگ بر جمهوری اسلامی است. این محصول نفرت از جمهوری اسلامی و محصول سیاست‌های جمهوری اسلامی است. در واقع از هر نظر جمهوری اسلامی مانع بزرگی بر سر راه مردم فلسطین چه در مقابل جریانات کثیفی مثل حماس و جهاد اسلامی، چه در مقابل دولت تروریست اسرائیل و چه به میدان آمدم مردم ایران در دفاع از مردم محروم فلسطین است.

اینجا ایران است. جایی که حکومت بیگانه است؛ مانند حکومتی اشغالگر. نفرت عمومی علیه حکومت به مقابله با هر سیاستی که حکومت اعلام می‌کند تبدیل می‌شود. احتیاجی به فراخوان کسی نیست. این به یک غریزه عمومی تبدیل شده است. بیان هر روزه و لحظه‌به‌لحظه نفرت عمومی و تقابل با سیاست‌ها و هر نوع تبلیغات حکومتی، جنگ روانی و سیاسی خردکننده‌ای علیه حکومت و اوباش رنگارنگ آن است.

اینجا ایران است جایی که انقلابی در جریان است و هر تبلیغ و سیاست حکومتی را بلافاصله به ضد خود تبدیل می‌کند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *