وقاحت و بی‌شرمی تا کجا! - گروه جوانان انقلابی نیما

وقاحت و بی‌شرمی تا کجا! – گروه جوانان انقلابی نیما

مندرج در ژورنال شماره ۵۸۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

شاید شما هم برنامه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی را دیده‌اید که با وقاحت و بی‌شرمی از اینکه کودکان دوازده و سیزده‌ساله را به جنگ فرستاده و به قتل رسانده‌اند حرف می‌زنند. انگار کار افتخارآمیزی کرده‌اند، برنامه می‌گذارند و از جنایاتشان می‌گویند. از این حرکت ضد کودک می‌گویند و به این جنایت هولناک خود می‌بالند.

این رژیم از روز نخست ضد کودک بوده است. در انقلاب زن زندگی آزادی بیش از ۷۰ کودک توسط این رژیم جلاد به قتل رسیده‌اند. مشهورترین آن‌ها کیان پیرفلک کودک ۹ ساله‌ای هست که توسط نیروهای امنیتی رژیم به قتل رسید.

حقوق کودکان به صورت‌های مختلف در حکومت جمهوری اسلامی نقض می‌شود. کار کودکان، محرومیت از تحصیل، کودک‌همسری و کودک سربازی و موارد دیگری که زندگی و شادی را از کودک می‌گیرد. بسیج از کودکان زیر ۱۸ سال در جنگ ایران و عراق استفاده می‌کرد. آنها را با وعدۀ بهشت روی مین می‌فرستاد، و امروز با افتخار از این جنایت می‌گویند.

کودک سیاست ندارد، کودک مذهب ندارد. جای کودکان مدرسه، زمین‌بازی و ورزشگاه است. کودک باید در محیطی شاد و انسانی و به‌دوراز هر سیاست و مذهبی زندگی کند. جای کودکان میدان جنگ نیست. این رژیم آن‌قدر وقیح و جنایت‌کار و بی‌شرم است که این‌طور گستاخانه و بی‌محابا به‌کشتن‌دادن کودکان را با برنامۀ تلویزیونی ارج می‌گذارد. افتخار می‌کند و برنامه تولید می‌کند. گسترش فرهنگ مرگ و شهادت‌طلبی کار رژیم است.

“شهید ۱۲ساله و ۱۳ساله” مقابل جامعه می‌گذارند. کودک می‌کشند و برای کودکان ناامنی و اضطراب ایجاد می‌کنند. دست‌اندرکاران این رژیم خونخوار در فردای انقلاب بابت این جنایات وحشیانه خود محاکمه خواهند شد. انقلاب زن زندگی آزادی شادی، امنیت و حرمت را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. برای حفظ کودکی کودکانمان باید پیروز شویم.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *