جنایات اسرائیل زبانشان را دراز کرده - کاظم نیکخواه

جنایات اسرائیل زبانشان را دراز کرده – کاظم نیکخواه

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، معترضان حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را “امت جهانی” خواند. وقتی اسلامی‌ها و آخوندها بخشی از مردم را امت می‌خوانند منظورشان مردم مسلمان است. این شخص هم خود یکی از منصوبان ولی‌فقیه در رأس دانشگاه است و همین نکته را مدنظر دارد که همه آن صدها هزارنفری از مردم که در دنیا دارند علیه جنایات ارتش اسرائیل تلاش می‌کنند به امت مسلمان تعلق دارند. این روزها چنین صداهایی از درون حکومت اسلامی زیاد شنیده می‌شوند که اعتراضات مردمی در دنیا را به‌حساب دفاع از اسلامی‌ها می‌گذارند.

در واقع جنایات فجیع دولت دست راستی اسرائیل زبان این کثافات را که در همه جای دنیا زیر ضرب جنبش و انقلاب زن زندگی آزادی بودند دراز کرده است. به همین نحو جنایات فجیع حماس در ۷ اکتبر علیه زن و مرد و کودکان بی‌دفاع اسرائیلی، زبان فاشیست‌های اسرائیلی را دراز کرد و توانستند برای کشتار مردم غزه نیرو بسیج کنند. این هر دو نیروی کثیف و ضدانسانی یکدیگر را تغذیه می‌کنند. اسلام خمینی که می‌خواهد همه اسرائیلی‌ها را به دریا بریزد و فاشیسم یهودی که حق زندگی ساده را از فلسطینیان سلب کرده و هر روز جنایات فجیعی را علیه آنها مرتکب می‌شود، به هم نیرو می‌دهند و وجودشان مدیون دیگری است و به یکدیگر نیاز دارند. یکی بدون دیگری قابل‌تصور نیست.

جنبشی جهانی علیه جنایات اسرائیل در غزه در جریان است و هیچ ربطی به دفاع از اسلامی‌ها و جمهوری اسلامی ندارد. اینها همان مردمی هستند که در اوج انقلاب زن زندگی آزادی همراه با مردم ایران فریاد نابود باد جمهوری اسلامی را سر دادند و اکنون نیز علیه کشتار دولت اسرائیل به خیابان آمده‌اند و هیچ ربطی به امت مسلمان ندارند.

همبستگی جهانی در دفاع از حقوق انسانی همه مردم یک فاکتور مهم در پیشرفت جامعه بشری است. مردم شریف جهان به همان اندازه که از جنایات نتانیاهو علیه مردم فلسطین ابراز انزجار می‌کنند، علیه جنایات حکومت اسلامی و تروریست‌های اسلامی علیه مردم ایران و فلسطین و جاهای دیگر ابراز انزجار کرده و می‌کنند و این یک نقطه درخشان در دنیاست. جمهوری اسلامی که امثال مقیمی متعلق به آن‌اند در دنیا منفورتر از آنست که با جنایات نتانیاهو بتوانند ذره‌ای تطهیر و احیایش کنند.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید

وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *