عمر “بیزاری” شما بسر می رسد – آوینا جهانگیری

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

هفته پیش امام جمعه رشت و “نماینده ولی فقیه در استان گیلان” در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: “از تمام دخترانی که این‌جا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.”

ما دختران گیلانی به این امام جمعه، به این آخوند دو ریالی، به این شپشک و به این موجود حقیر ضد زن حق میدهیم که از ما بیزار باشد. چرا که نه؟

ما زن را از پستوی حقارت و اسارت بیرون آوردیم و در برابر فرهنگ ضد بشری اسلامی، یک دنیا فرهنگ مدرن و پیشرو، یک دنیا زیبایی و طراوت و زندگی گذاشتیم. این زامبی ها مرگ را به ما وعده دادند، جهنم واقعی را برای ما ساختند، رقص و خوشی و تفریح اجتماعی را از ما به زور اسید و شمشیر اسلام گرفتند. از رنج ما لذت بردند و در همین جا که ما رنج می کشیم به عرش الهی رسیده اند. این قشر متعفن و تجاوزگر حق دارد که از ما بیزار باشد. درست به همان دلایل که ما هم با همه وجود خودمان به وسعت همه ایران و جهان، به تعداد همه زنان و همه مردم آزاده ایران و جهان از این انگل های زالو صفت و هیولا صفت بیزاریم.

این را هم گفته باشم که عمر بیزاری این جماعت از ما دیگر دارد بسر می رسد چون وقتی برایشان نمانده است. می توانند وقتی که حکومت ضد انسانی شان به پایان رسید و دوران پاسخگوئی به جنایاتشان فرا رسید همچنان از ما و از مردم ایران بیزار باشند. اما بیاد داشته باشند ما از بیزاری خودمان از این نظام، از این فرهنگ و از این دین و آیین پرچمی می سازیم تا زندگی انسانی، شاد و خوشبخت و مرفه بسازیم. ما در حال بنای این زندگی پر از محبت و خوشبختی از همین امروز هستیم.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *