قتل حکومتی پویا مولایی راد در ایذه – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در سالگرد تولد کیان پیرفلک، ماموران حکومت پویا مولایی راد، پسرعموی مادر این جاوید نام را در شهر ایذه با شلیک مستقیم به قتل رساندند. “نورنیوز” رسانه‌ی وابسته به شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی با انتشار توییتی ماه‌ منیر مولایى راد مادر کیان پیرفلک را صحنه‌گردانِ کشته شدن دو نفر در جریان سالروز تولد کیان معرفی کرده است.

بیاد داشته باشیم با برگزاری جهانی تولد کیان پیرفلک، مادران و مردم انساندوست در ایران و در شهرهای زیادی از جهان با ماه منیر مولایی راد اعلام همدری کردند.

رژیم مستاصل از توقف انقلاب زن زندگى آزادى هر روز جنایت وحشتناک دیگرى را مرتکب میشود، غافل از اینکه با چنین جنایاتى خشم مردم را بیشتر و بیشتر میکند. رژیمى که از جشن تولد کیان این چنین وحشت زده است، یاراى پاسخگویى و مقاومت در مقابل اراده میلیونها مردم جان به لب آمده را ندارد. سیاست رژیم کاملا روشن است. همچون جانیان زنجیره اى میکشند تا احساس قدرت کنند. مردم بى گناه را میکشند تا تصویرى قدرتمند از خود نشان دهند.

تداوم انقلاب در اشکال مختلف، یک واقعیت امروز ایران است. واقعیتى که رژیم در پى کتمان و انکار آن است. از حجاب برگیران تا هر اعتراض معیشتی و شهروندى، شکنندگى رژیم اسلامى را عیان تر کرده است. با تهدید مادران دادخواه، با زندانی کردن هر مبارز انقلابى، با احظار دانشجویان و اخطاریه هاى متعدد براى دختران و پسرانى که تمامى فرهنگ ناهنجار اسلامی – مذهبی را به سُخره گرفته اند و با تبعید و اعدام نمیتوان در مقابل طوفان سهمگین نارضایتى مردم از وضعیت اقتصادى و اجتماعى سدى ایجاد کرد.

انقلاب ایران، امید میلیونها انسانى است که داغ لعنت خورده اند و جز زنجیر هاى اسارت و بردگى چیزى براى از دست دادن ندارند. اعتراضات متحدانه، همیارى و همدردى مردم با مادران دادخواه، اعتراضات روزمره جوانان، اعتراض به فقر و نابرابرى، عدالت خواهى و برابرى طلبى فراگیر و تکثیر شونده در تمامى جنبه هاى زندگى اجتماعى فقط یک جواب منطقى و قابل حصول را به دنبال دارد و آن شکست رژیم جنایتکار اسلامى است. این منطق و حکم انقلاب است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *