وحشت رژیم از آرامستان آیچی – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

شهرداری شهر سقز در همکاری با شورای این شهر اعلام کرده است که: “قصد دارند تغییراتی در آرامستان آیچی بوجود بیاورد”.

در واکنش به این توطئه حکومتی مردم شهر سقز با انتشار اطلاعیه ای و در اعتراض به این اقدام اعلام کردند که روز سه شنبه ۲۳ خرداد تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد. مردم شهر سقز همچنین از کسبه و بازاریان شهر خواسته اند محل کار و بازار را تعطیل کرده و به این تجمع اعتراضی بپیوندند.

بر کسی پوشیده نیست که “ایجاد تغییرات “ مورد نظر شهرداری و شورای شهر معنایی جز ایجاد محدودیت و جلوگیری از حضور مردم مبارز و انقلابی بر مزار ژینا و دیگر جانباختگان انقلاب زن زندگی آزادی ندارد. آرامستان آیچی و مزار تمامی جانباختگان تاریخ ۴۴ ساله حکومت در سراسر کشور، به کابوسی برای آدمکشان اسلامی تبدیل شده است.

وحشت و هراس کاربدستان مستاصل و درمانده اسلامی از آرامستان آیچی به عنوان نماد و مظهر شروع انقلاب جاری، نهادهای تحت فرمان خامنه ای و دیگر قاتلان اسلامی را وادار کرده است این نماد که طی ۹ ماه اخیر سایه سرنگونی بر پیکر این رژیم در سراسر کشور گسترانیده است را محدود و مسدود کنند.

خامنه ای و دیگر باندهای حکومت اسلامی باید مطمئن باشند که این اقدام آنان همانند دیگر ترفندهای ضد انسانی و شکست خورده شان توسط زنان، جوانان و مردم انقلابی باز هم با شکست مواجه خواهد شد و همزمان آتش خشم و نفرت مردم از قاتلان مردم بیش از پیش زبانه خواهد کشید.

دادخواهی خانواده های جانباختگان انقلاب بر مزار عزیزانشان و تبدیل شدن آرامستانهای سراسر کشور به یکی دیگر از مکانهای ادامه این انقلاب شکوهمند خواب از چشمان قاتلان اسلامی ربوده و گیج و سردرگم در منگنه تعرض هر روزه مردم قرار گرفته اند.

در این نبرد حمایت وسیع و همه جانبه مردم شهرهای کردستان و مردم شهرهای دیگر ایران از فراخوان مردم سقز برای تجمع و اعتصاب در روز سه شنبه ۲۳ خرداد مهم است و می تواند آتش انقلاب را شعله ور تر کند. باید از فراخوان به تجمع و اعتصاب عمومی مردم شهر سقز وسیعا حمایت کرد. دست در دست هم، متحد، یکپارچه و سازمان یافته می توان این اقدام ضد انسانی شهرداری و شورای شهر سقز را تبدیل به شروع دور دیگری از تجمعات بزرگ کرد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *