سیاست “تهدید” و تهدید انقلاب – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۴۵۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

همزمان با آغاز تابستان، احمد رضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی بار دیگر زنان را در زمینه حجاب اجباری تهدید کرد و گفت: “قرار نیست عده ای ناهنجار و قانون شکن بتوانند ارزشهای دینی مردم ما و امنیت مردم را به سُخره بگیرند”. او ادامه داد: “در هنجار گریزان ایجاد هراس می‌کنیم.” گزارش‌ها حاکی از گشت‌زنی گسترده نیروهای انتظامی در سواحل دریا و بوستان‌های کشور است.

رابطه رژیم اسلامى با مردم، رابطه عجیبى است. به تخمین در ۴۴ سال گذشته ولى به یقین پس از خیزش سال ٧٨ مردم عزم خود را جزم کرده اند تا از شر این وحوش خلاص شوند. به دفعات به میدان آمده اند و با خشونت باور نکردنى سرکوب شده اند تا بار دیگر با قدرت بیشتر از زمین برخیزند و اقتدار این بى مایگان را به چالش بکشند.

همه میدانند که این باند مافیایى و دزد سالار نمیتواند حکومت کنند و مردم نمیخواهند زیر سلطه این قداره بندان زندگى کنند. این حکمى است که در هر خیزشى عیان تر از پیش ثابت شده است و انقلاب زن زندگى آزادى میرود که آنرا به نتیجه مطلوب خود برساند. به عبارت بهتر آنچه خیزشهاى قبلى به شکل غیر روشنى ترسیم کردند، این انقلاب میرود که به دقت و با ظرافت بى نظیرى پایه ریزى کند.

در عرصه اقتصادى رفاه و در عرصه اجتماعى آزادى و کرامت انسانى هدف این انقلاب پرشکوه است. انقلابى که به گفته دانشجویان متحصن دانشگاه هنر تهران “به عقب برنمیگردد.”

هر از گاهى رادان و اوباشان و قداره بندهاى دلقک رژیم، میخواهند هراس افکنى کنند. تمامى جفتک پرانى آنها حکایت از هراسى است که زنان آزاده و انقلاب زنانه بر جان و دل حکومتشان انداخته است.

انقلاب زنانه واقعیتى است که نتیجه منطقى آن سرنگونى رژیمى است که فلسفه وجودیش خشونت و جنایت بر علیه بشریت و خصوصا زنان در ایران است.

تابستان سختى در انتظار رژیم اسلامى است. شان نزول رژه یگان ویژه در ساحل فرح آباد سارى، به خاطر رژه میلیونى زنان بى حجاب ایران در خیابانهاى ایران است. تابستان سخت سر آغاز پاییز سخت ترى براى رژیم است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *