حمایت جهانی از انقلاب و بلاهت اسلامی – سیاوش آذری

مندرج در ژورنال شماره ۵۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمد مخبر، معاون اول رئیسی، گفته است به تمام خوانندگان مشهور دنیا و ستارگانی همچون مِسی که در شبکه های اجتماعی میلیونها دنبال کننده دارند رشوه داده شده تا بصورت همزمان علیه جمهوری اسلامی توییت بزنند.

این افاضات احمقانه آقای معاون از چند جهت قابل بررسی است. جمهوری اسلامی در رودررویی با انقلاب به گونه ای وامانده که هر اقدامش در مقابله با انقلاب به ضد خود تبدیل میشود. مخبر با این سخنان قصد “خراب” کردن انقلاب و انقلابیون را دارد. به زعم وی حمایت ستارگان بین المللی از مردم بپاخاسته قرار است از “فساد” فرهنگی و سیاسی انقلابیون افشاگری کند و پرده از فرهنگ و سیاست “غربزده” و اسلام ستیز زنان، جوانان و مردم انقلابی بردارد. غافل از اینکه در چهل و چهار سال گذشته هیچگاه مردم، بجز معدودی “روشنفکر” اسلامزده، تره ای برای فرهنگ و سیاست شرقزده و اسلامی مورد حمایت وی خرد نکرده و مترصد فرصتی برای ساقط کردن رژیم جهل و خرافه اسلامی بوده اند.

از دیگر سوی، این افاضات، اعتراف رژیم از زبان یکی از دست اندرکاران رده بالای خود، به قدرت انقلاب جاری در جلب حمایت وسیع جهانی، و نشانه عمق انسانیت، آزادیخواهی و برابری طلبی انقلاب زن زندگی آزادی است که آن را قادر به بسیج اذهان عمومی بین المللی در مقابله با حکومت اسلامی نموده است. انقلاب جاری نه فقط نشانه آمال و آرزوهای مردم در ایران، بلکه بیان قدرتمند خواست میلیاردها نفر در سطح جهان برای دنیایی بهتر و زندگی درخور شان انسان است.

دست آخر اینکه این سخنانِ یکی از سردمداران رژیم سر تا پا فاسد، دزدسالار، مافیایی، رانت خوار، رشوه خوار، رژیم باند بازی و اختلاس، رژیم حمایت از تروریسم، رژیم زندان و شکنجه و اعدام، اعتراف به شکست و زمینگیر شدن حکومت در مقابل قدرت انقلاب جاری است. این اعتراف به بیانِ عیان است: رژیمی که حتی برای برگزاری مراسم محرمش وعده پرداخت وام دو میلیون تومانی به جوانان شرکت کننده می دهد، رژیمی که فقط قادر به جلب مشارکت گله های ساندیس خور به راه پیمایی های خویش است، رژیمی که تنها با پرداخت پولهای کلان قادر به سازماندهی آدمخواران بسیجی و تروریست خود چه در داخل کشور و چه منطقه است قادر به مقاومت در مقابل انقلابی که اینچنین مورد حمایت توده ای در داخل و کشور است نخواهد بود. وقتشان فرا رسیده؛ خود نیز می دانند که چنین افاضاتی نجاتشان نخوهد داد!

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *