قم، مهد فقاهت و دین و آسیب های اجتماعی – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۵۰۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری فعلی یا همان رئیس سازمان صدا و سیمای سابق جمهوری اسلامی می گوید: “شاخص آسیب‌های اجتماعی در قم، این شهر “مهد علم،‌ دین و فقاهت”،بالاتر از جاهای دیگر است.

خب این مهد علم را که همه ما میدانیم چه معنی دارد. شهر چاپ فتواهای آیت الله ها و شکافتن اینکه چگونه می شود با حیوانات جماع داشت، شهر انتشار “کتاب”های زرکوب که با حوصله و در جزئیات داستان زلزله و افتادن مردی روی عمه خود و حامله شدن ایشان را می شکافد و توضیح داده می شود نوزدای که از حاصل این اتفاق بدنیا آمده باشد حلال است یا حرام؟ شهر اجتماعی گله های آخوند که در حجره های خود به این فکر می کنند که چگونه می شود با شیرخواره ها “عمل جنسی” داشت و ثوابش را بُرد.

توضیح همان “شهر علم” کفایت می کند تا از خیر شرح دو اصل دیگر، یعنی شهر “مهد دین و فقاهت” بگذریم. در این اوضاع که این شهر به دست زامبی های خون آشام گرفتار آمده است، معلوم است که “شاخص آسیب‌های اجتماعی” در آن سر به فلک بزند. هر کجا که سر و کله دین و فقاهت و ملا و کشیش و خاخام پیدا شود، خبری از زندگی و خوشی و خوشبختی در آن شهر نخواهد بود.

اما قم فقط این ظاهر کریه خود را به نمایش نگذاشته است. شهر مقابله مردم با اسلام و آخوند و کثافتکاری رژیم اسلامی هم یک شاخ ارزیابی از شهر قم است. زنده باد مردم این شهر که در محاصره خطرناک ترین ویروس قرن سرشان را بالا گرفته اند و برای زندگی میجنگند. پایان کار حکومت اسلامی، رهایی مردم قم و پایان یافتن این همه آسیب های اجتماعی در این شهر و همه ایران خواهد بود. با سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران “تکه بزرگه آن گوشش است” که به جا می ماند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *