میراث‌خواران خمینی و پیمانی برای شروع دیگر - یاشار سهندی

میراث‌خواران خمینی و پیمانی برای شروع دیگر – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۶۴۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

هیئت دولتی که رئیسی قاتل رئیس آن است، چیزی نمی‌تواند باشد جز هیئت تبهکاران و جانیان اسلامی. رئیسی خطاب به تبهکاران زیر دست خود در “مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت دولت” با خمینی گفت: “احساس جامعه ما و مردم دنیا این است که امام همچنان حیات دارد. امروز میراث امام زنده است و روزبه‌روز جلوه‌اش بیشتر می‌شود.”

اگر خمینی دستش از دنیا کوتاه است؛ اما وارثانش به‌شدت و حدت تمام به یاری خدای دهه ۶۰ مشغول کُشت و کُشتارند. جامعه ما و مردم دنیا بی شک می‌توانند حلول روح خمینی را در تک‌تک “مسئولین نظام اسلامی” مشاهده کنند که تبهکاری، ظلم، ستمکاری و همه آن چیزهایی را که خمینی به آنها گوشزد کرده بود به عمل درآورده و نشان داده‌اند درس خود را خوب فراگرفته‌اند.

خدعه، ریا، شکنجه، قتل، چپاول، غارت، تبعیض، دشمنی با هر چیزی که نشانی از زیبائی دارد و نابودی هر چیزی که حیات را شکل داده است و کینه وصف‌نشدنی علیه انسان و انسانیت و شرافت، اینها همه نشانه‌هایی است که به‌واقع مردم احساس می‌کنند که “میراث امام زنده است.” فرقی نمی‌کند طرف “شش کلاسه” باشد و یا مدرک دکترای فلان دانشگاه آمریکا و انگلیس را بر دیوار میخکوب کرده باشد؛ همگی تحت تعلیمات اسلامی و خمینی، در دشمنی با نفس زندگی کم نمی‌گذارند.

جامعه به‌درستی باور دارد خط تبهکاری خمینی امتدادیافته است و تا هر زمانی که جنبش اسلام سیاسی در حیات باشد چیزی جز فاجعه به بار نمی‌آورد. جامعه اما دست روی دست نگذاشته و به تماشا ننشسته است. بیش از چهار دهه تجربه مبارزه با یکی از سفاک‌ترین دیکتاتوری‌های حاکم بر ایران را پشت سر گذاشته و در این مسیر متحمل هزینه‌های سنگین و جبران‌ناپذیری شده که آخرین مورد آن، اعدام چهار زندانی سیاسی به‌وقت اذان صبحِ میراث‌خواران خمینی بود.

انقلاب زن زندگی آزادی، انقلابی زنده و پویا، تلاش شکوهمند جامعه‌ای است که می‌خواهد خود را از شر بختک میراث خمینی خلاص کند. زن زندگی آزادی پیمانی است که جامعه با خود بسته تا جلوه‌های شوم میراث خمینی را از چهره خود پاک کند برای روزی که کمترین سرود بوسه باشد که دیگر در سپیده­دمان نه صدای شومی از اعماق ظلمات، بلکه صدای شوروشعف انسان‌های که در پی خوشبختی همدیگر هستند نویدبخش یک شروع دیگر باشد.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *