مقدسات خونین اسلامی را به گور خواهیم سپرد! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ماشین اعدام حکومت اسلامی شتاب تازه ای گرفته است. در چرخه جدید آدمکشی حکومت، در سحرگاه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت دو زندانی عقیدتی به نامهای یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع را به جرم “سب النبی” (توهین به پیامبر اسلام) اعدام کردند!

ظاهرا نمایندگان خدا بر روی زمین با این جنایتها دارند از حرمت و تقدس پیامبرشان پاسداری میکنند. اما همه چیز برعکس است. برای خود مقامات حکومت هم مساله واقعی مقدسات دینی و تقدس پیامبر و پاسداری از مقدسات نیست. در ایران یک انقلاب بزرگ برای پایان دادن به دزدی و فساد و چپاول، برای ساقط کردن حکومت اسلامی آغاز شده است. “ساحت مقدس پیامبر” برای این دزدان و چپاولگران نقش چماق خونینی را بازی میکند که به امید واهی متوقف کردن خیزش مردم بالای سر انقلاب میچرخانند.

همه میدانند که اسلام رکن و هویت ایدئولوژیک حکومت دزد و فاسد اسلامی است و انقلاب زن زندگی آزادی رنسانسی بزرگ علیه دین و مشخصا علیه اسلام است. نسل آته ئیستی که نقد و تعرض به مقدسات اسلامی را در دستور گذاشته است دارد عملا همین بنیادهای دینی و شریعت و قوانین اسلامی را جارو و روانه فاضلاب تاریخ میکند. به این اعتبار با هر “سب النبی” سران حکومت لحظه سقوطشان، لحظه محاکمه شان به جرم جنایت علیه بشریت، به جرم بیش از چهار دهه جنایت سازمانیافته علیه میلیونها انسان را نزدیکتر می بینند.

اعدام دو آته ئیست به جرم اهانت به “ساحت مقدس پیامبر” دقیقا از ترس در هم شکستن و بی خاصیت شدن چماق “پیامبر اسلام” است. با اعدام دو آته ئیست، حکومت ابلهانه تصور میکند میتواند از گسترش این رنسانس ضد دینی جلوگیری کند!

با پیروزی انقلاب زن زندگی آزادی، آزادی بی قید و شرط عقیده و مذهب و بی مذهبی، آزادی بیقید و شرط نقد “مقدسات” به یک نرم تبدیل خواهد شد. همانطور که شکست دادن حکومت در سنگر حجاب برای پیروزی انقلاب حیاتی است، شکست دادن حکومت در امر آزادی عقیده و بیان و آزادی نقد مقدسات هم سنگر مهم دیگری است. “مقدسات” همچون حجاب پاشنه آشیل دیگر حکومت اسلامی است. گسترش و عادی کردن نقد مقدسات، همچون گسترش و عادی کردن بیحجابی، حکومت اسلامی را گامهای بزرگی به لبه پرتگاه سقوط نزدیکتر خواهد کرد.

جمهوری اسلامی در ضعیفترین دوره تاریخی خود قرار دارد  و میتوان و باید جنبش برای آزادی بی قید و شرط بیان و نقد مقدسات را همچون جنبش بیحجابی گسترش داد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *