مرکز اسلامی هامبورگ در آستانه بسته شدن - حسن صالحی

مرکز اسلامی هامبورگ در آستانه بسته شدن – حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۵۷۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بعد از عملیات گسترده پلیس آلمان علیه مرکز اسلامی هامبورگ در صبح روز پنج‌شنبه (۲۵ آبان)، سناتور داخلی هامبورگ، اندی گروته گفته است که: “دوران مرکز اسلامی هامبورگ مشخصا به سر آمده است”.

یادآور شوم که چند ماه پیش دادگاه هامبورگ این مرکز اسلامی را در رده سازمان های افراطی قرار داد و سال گذشته نیز سلیمان موسوی‌فر، معاون این مرکز را به دلیل تماس‌های نزدیک او با سازمان‌های تروریستی از آلمان اخراج کرد.

مرکز اسلامی هامبورگ بعنوان بازوی عملیاتی جمهوری اسلامی نه فقط در آلمان بلکه در کل اروپا عمل می کند و طبعا بسته شدن آن یک موفقیت بزرگ برای همه کسانی خواهد بود که در این سالها برای تعطیلی این مرکز بعنوان شاخه خارجی جمهوری اسلامی تلاش کرده اند. و البته بسته شدن این مرکز مخرب اسلامی یک شکست برای رژیم تبهکار اسلامی خواهد بود که تحت عنوان مراکز فرهنگی و اسلامی سعی در گسترش فعالیتهای ضد انسانی، تروریستی و جاسوسی خود در خارج کشور داشته است. تلاش ما این است که مشابه چنین مراکزی در کشورهای دیگر نیز بسته شوند و دست و پنجه های خونین جمهوری اسلامی تماما از خارج کشور قطع شود.

ما بسیار خوشحالیم که لانه دوم جمهوری اسلامی در آلمان در آستانه تعطیلی قرار می گیرد. اما آنچه که ما می خواهیم بسته شدن لانه اصلی و جاسوسی و ترور این رژیم یعنی سفارت جمهوری اسلامی در آلمان است. همه شواهدی که دولت آلمان برای تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ اعلام کرده است یعنی نفرت پراکنی و یهودی ستیزی، تبلیغات برای نابودی کشور اسرائیل و برگزاری روز قدس، پیوند و حمایت از حزب الله و حماس و برگزاری مراسم برای قاسم سلیمانی تروریست، همگی منشا واحدی به اسم جمهوری اسلامی دارند و ارگان سازماندهی چنین فعالیتهایی در آلمان سفارت جمهوری اسلامی در برلین است. ما خواهان بسته شدن نه فقط مرکز اسلامی هامبورگ که همچنین بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی در آلمان و دیگر کشورها هستیم.

این خواستی است که ما در جریان انقلاب زن زندگی آزادی و بویژه در اعتراضات خارج کشور آنرا فریاد زدیم و همچنان بر آن پافشاری می کنیم. سر مار تروریسم اسلامی در ایران است و دولتهای غربی اگر بخواهند می توانند، بدون ریختن خون از بینی کسی، با بایکوت جمهوری اسلامی این رژیم ضد بشری را زیر فشار بگذارند. طبعا منفعت آنها این را ایجاب نمی کند و ما می توانیم با بسیج افکار عمومی و اعمال فشار بر دولتها، آنها را مجبور به اتخاذ چنین سیاستی کنیم.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *