فیلتر شکنِ سنگر شکن - کیوان جاوید

فیلتر شکنِ سنگر شکن – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۶۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ابراهیم رئیسی ادعا کرد “ممنوعیت استفاده از فیلترشکن” برای دستگاه‌های حاکمیتی است.

تنها چند روز وقت لازم بود که پتک سنگین حقیقت بر سر جمهوری اسلامی فرود بیاید و گوشمالی سخت واقعیت اجتماعی در ایران به این تهی مغزهای از دنیا بی خبر بفهماند که نمی توانند با شمشیر چوبین به جنگ این مردم که به دنبال کشف حقیقت سر از پا نمی شناسند بروند.

جمهوری اسلامی در بد دوره و زمانی گرفتار آمده است و هیچ کس از پارس نشسته سگ هراس به دل راه نمی دهد. برای ترساندن یک جامعه هشتاد میلیونی که در دشمنی با حکومت یکپارچه و متحد است باید قدرت بی همتایی داشت؛ حکومتی منسجم و یکدست بود؛ کشتار دهها هزار نفره راه انداخت و نفس ها را در سینه حبس کرد. رژیم اسلامی فاقد انسجام است. سران حکومت در فکر خارج کردن اموال غارت شده و فراری دادن آقازاده های خود به خارج از ایران هستند.

در چنین اوضاع آشفته حکومت که اعتراض و خشم همگانی، و “نه” گفتن به هر آنچه که بویی از اسلامی و حکومت اسلامی دارد، سراپای جامعه را فرا گرفته است، کسی از درون حکومت جرم بودن استفاده از فیلتر شکن را اعلام می کند و چند روز بعد جملگی به این حقیقت عیان تر از آفتاب پی می برند که مردم به ریش این اوباش می خندند و پشیزی برای این تهدیدها قائل نیستند.

کار حکومت اسلامی علیرغم همه جنایات بیشمارش وارد فاز دلقک بازی هم شده است. بعد از این افتضاح که در مورد غیر قانونی بودن استفاده از فیلترشکن راه انداخته اند، سراسیمه اعلام می دارند که منظور مردم نبودند و هدف “ممنوعیت استفاده از فیلترشکن برای دستگاه‌های حاکمیتی است.

همه این عقب نشینی های حاکمیت و غلط کردن های بی پایان دست اندرکاران رژیم یک پیام روشن برای ما مردم دارد و آن هم قدرت اتحاد و همدلی ما علیه حکومت اسلامی است. انقلاب ما در تار و پود جامعه نفوذ کرده است و همین وضعیت اجتماعی است که نمی گذارد جمهوری اسلامی آب خوش از گلویش پایین برود. حکومت در محاصره ما نفسش به شمارش افتاده است و هذیان می گوید. بر قدرت خود بیش از این واقف باشیم.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *