شهریار بیات را باید و می‌توانیم نجات دهیم! - محسن ابراهیمی

شهریار بیات را باید و می‌توانیم نجات دهیم! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۹۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

شهریار بیات، زندانی سیاسی – عقیدتی ۶۴ساله و یکی از بازداشت‌شدگان انقلاب زن زندگی آزادی، توسط دستگاه قضایی حکومت اسلامی به اتهام “سب‌النبی” (ادبیات قضایی این حکومت برای به دار کشیدن انسان‌ها) به اعدام محکوم شد.

اتهامات او ابتدا مثل خیلی از معترضین انقلاب زن زندگی آزادی، حضور در اعتراض‌های سراسری، تبلیغ علیه نظام، توهین به علی خامنه‌ای، توهین به خمینی، تشکیل گروه به‌قصد برهم‌زدن امنیت ملی، توهین به امامان شیعه در فضای مجازی بود. اما بعد از تحویل او به مأموران وزارت اطلاعات، با نسبت‌دادن تعدادی تصویر و پست منتشر شده در فضای مجازی، اتهام سب‌النبی را هم اضافه کردند تا سناریو برای پیداکردن طعمه‌ای دیگر برای ماشین جنایتشان را تکمیل کنند. حکم اعدام او در دادگاه کیفری در حالی صادر شده که پرونده‌اش پیش‌تر به دلیل عدم وجود دلایل کافی بابت اتهام سب‌النبی مختومه شده بود. همین معلوم می‌کند که “برای طناب دارشان دنبال گردن” می‌گشتند که این بار قصد جان شهریار بیات را کرده‌اند!

احکام اعدام معترضین زن زندگی آزادی، به‌خاطر این نیست که گویا به پیامبر این دزدان سر گردنه توهین شده و آنها دارند از مقدساتشان حفاظت می‌کنند! شاید هنوز مؤمنین بخت‌برگشته احمقی واقعاً تصور می‌کنند این فاسدین حاکم در ایران که خودشان مصادیق واقعی “مفسدین فی‌الارض” هستند، واقعاً مقدساتی دارند و از آنها پاسداری می‌کنند. اما مردم می‌دانند که مقدسات این دزدان سر گردنه فاسد همه‌چیزخوار، هیچ‌چیز جز قدرت و پول و ثروت نیست. انقلاب زن زندگی آزادی، همین مقدسات، یعنی قدرت و ثروت و دزدی و چپاول اینها را همراه با اسلامشان به‌طورجدی به خطر انداخته است. حکم اعدام می‌دهند تا بازگشت خطر انقلاب را – که این بار می‌تواند لجنزار اسلامی حاکم در ایران را برای همیشه ویران کند – تا می‌توانند به تأخیر بیندازند.

مهم نیست که چقدر اتهامات علیه شهریار بیات واقعی است. مهم این است که این اوباش عمامه دار و هم جرم‌های بی عمامه‌شان حق ندارند هیچ انسانی را به‌خاطر نفرتشان از چپاولگران اسلامی و اسلام و “مقدساتشان” بازداشت کنند و جانش را بگیرند.

شهریار بیات را باید و می‌توانیم از چنگال خونین این هیولاها نجات دهیم. همانطور که قبلاً حسن خلخال زرد، کارگر رنج‌دیده، آگاه، مدرن، انسان‌دوست و معترض به آیت‌الله‌های میلیاردر محکوم‌به‌اعدام به اتهام مسخره “سب‌النبی” و معترض به میلیاردهای حاکم و قوانین اسلامی‌شان را نجات دادیم.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *