قاتل کیان پیرفلک جمهوری اسلامی است! – حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۳۹۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

جمهوری اسلامی مجاهد کورکور را بعنوان مسبب قتل کیان پیرفلک به اعدام محکوم کرده است. این رژیم قرار است که با اعدام یک بیگناه دستان خونین خود در تیراندازی ۲۵ آبان به معترضان در ایذه که منجر به قتل کیان پیر فلک ( نه ساله) و شش شهروند دیگر شد را بپوشاند.

همه میدانند که قاتل کیانها،ساریناها، نیکا ها و زکریا ها چه کسانی هستند. در مورد قتل کیان، خانواده وی و بطور مشخص مادر ایشان که همراه کیان در ماشین بوده است به صراحت گفته اند که نیروهای امنیتی و لباس شخصی های رژیم به سوی آنها تیراندازی کردند. جمهوری اسلامی نمی تواند با مقصر جلوه دادن یک بیگناه جنایت فجیع خود را لاپوشانی کند.  این رفتار جبونانه جمهوری اسلامی بارها مورد اعتراض مردم بپاخاسته ایران بوده است و اکنون خانواده های دادخواه زیادی هستند که با تاکید بر اینکه مسبب قتل و کشتار عزیزانشان نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی هستند بدنبال دادخواهی هستند.

به خاطر بیاورید زمانی که جمهوری اسلامی جنایت هولناک و عامدانه سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی را انکار کرد و سپس معلوم شد کار رژیم است، جامعه چگونه بدان واکنش نشان داد. هم اکنون نیز جا دارد ما چنین واکنشی در محکومیت صدور حکم اعدام برای مجاهد کورکور داشته باشیم و جمهوری اسلامی را نشانه بگیریم. در آن زمان  شعار “مرگ بر دروغگو” در خیابانها طنین انداز شد و مردم یکصدا گفتند: “دیکتاتور سپاهی، داعش ما شمایی”، “سپاه جنایت می‌کند، رهبر حمایت می‌کند”. اکنون نیز جامعه باید با صدای بلند اعلام کند که ما قاتلین واقعی کیان را می شناسیم و اجازه نمی دهیم که رژیم  با دروغگویی  و سناریو سازی و نسبت دادن این جنایت فجیع به دیگران از زیر بار مسئولیت این خونریزی ها شانه خالی کند.

جمهوری اسلامی باید فورا و بدون قید و شرط حکم اعدام مجاهد کورکور را ملغی سازد، از وی رفع اتهام شود و او را بدون قید و شرط آزاد کند. دادخواهی ما متوجه سران و عوامل رژیم جمهوری اسلامی است که در چهل و چهار سال گذشته باعث قتل و کشتار دهها هزار از مخالفین سیاسی  و مردم معترض و شهروندان بی گناه شده اند. جمهوری اسلامی باید به دلیل این جنایات در دادگاههای بین المللی محاکمه شود. این رژیم قاتل مردم ایران است و باید در سطح بین المللی بایکوت شود. ما مصمم هستیم  با سرنگونی جمهوری اسلامی جنایتکاران را محاکمه کنیم و آنها را به دست عدالت بسپاریم.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *