میخ تروریسم بر تابوت سپاه – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

چند هزار نفر از مخالفان جمهوری اسلامی در تظاهرات بزرگی در لندن خواهان تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از طرف دولت انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی شدند.

بعد از عقب راندن سلطنت طلب های شاه اللهی که نقش ستون پنجم در تظاهرات های خارج کشور دارند و تمام رسالتشان دمیدن در شیپور ساواک و پرچم و تمامیت ارضی، و تضعیف انقلاب جاری است، ایرانیان سرنگونی طلب با شعار زن زندگی آزادی برای تسخیر مجدد خیابانها در حال سازماندهی هستند. تظاهرات لندن یکی از این تظاهراتهای امیدبخش بود که خواست همه مردم ایران و سرنگونی طلبان ایرانی در خارج کشور مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را بخوبی نمایندگی کرده است.

تظاهرات لندن از چند جنبه حائز اهمیت است. حضور متحدانه و چندین هزار نفره سرنگونی طلبان، سردادن شعارهایی در خدمت انقلاب جاری در ایران که خواست سراسری مردم ایران را نمایندگی می کرد و همچنین پایان دادن به خرابکاری دار و دسته های شعبان بی مخ شاه پرست. ترکیب این وضعیت یکبار دیگر می تواند باعث حضور گسترده تر ایرانیان سرنگونی طلب در خیابانها شود. در عین حال روز شنبه ۹ اردیبهشت نیز تعداد انگشت شماری از طرفداران رضا پهلوی، در انتهای تظاهرات علیه حامد اسماعیلیون عربده کشی کردند که با شعار ” قسم به خون یاران ایستاده ایم تا پایان” از سوی جمعیت خفه و منزوی شدند. باید با هوشیاری تمام این عناصر ضد ارزشهای انقلاب زن زندگی آزادی و معلوم الحال را تماما و با هوشیاری طرد کرد تا تمرکز همه آنهایی که با امید به سرنگونی جمهوری اسلامی در خیابانها حضور به هم می رسانند قوی تر و با روحیه صد چندان رزمنده تر به میدان بیایند.

این روحیه جمعی با تمرکز و تاکید بر خواستهای روشن، از جمله تروریستی اعلام کردن سپاه، فشار مضاعفی بر دولت های اروپایی است. در عین حال باعث تقویت روحیه مبارزاتی مردم ایران در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی خواهد بود.

فوری ترین خواست ما ایرانیان خارج کشور، تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران، بایکوت جهانی و بستن سفارتهای این رژیم و قطع روابط دیپلماتیک و سیاسی با حکومت تروریستی ضد بشری جمهوری اسلامی است. ما مردم ایران بی وقفه و با قدرت تمام تا سرنگونی جمهوری اسلامی در میدان مبارز خواهیم بود تا بر ویرانه های این حکومت، یک جامعه آزاد و انسانی و برابر برپا کنیم. آن روز نزدیک است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *