به همکاری تک تک شما نیاز داریم – از طرف ژورنال

به همکاری تک تک شما نیاز داریم – از طرف ژورنال

مندرج در ژورنال شماره ۶۱۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دو سالِ متوالی است که ژورنال شش روز هفته می شود و هزاران نفرآن را دریافت می کنند. دریافت کنندگان این نشریه در شهرهای مختلف ایران و خوانندگان ایرانی در خارج کشور هستند.

ژورنال بعد از ارسال برای دوستداران این نشریه مجددا توسط همین عزیزان برای دوستان و آشنایانشان ارسال می شود و این دایره خوانندگان نشریه را وسیع تر می کند.

اما این کافی نیست. ما می خواهیم و تلاش داریم روزانه صدها هزار نفر این نشریه تحلیلی- خبری و سیاسی را بخوانند و با نظر نویسندگان این نشریه آشنا شوند. نقد همه جانبه به همه مصائبی که علیه اکثریت جامعه روا داشته می شود از ویژگی های بارز ژورنال است.

ژورنال نشریه ای علیه کل جمهوری اسلامی، علیه مذهب از همه نوع آن، “خوش خیم”، سمی، ظاهرا بی آزار و نوع تروریستی آن است. ژورنال نشریه ای است علیه همه ظلم ها و نابرابری‌ها، علیه همه مصائبی که جمهوری اسلامی و نظام ضد بشری اسلامی به اکثریت مردم تحمیل کرده است. ژورنال نقد همه جانبه دنیایی است که سرمایه داری برای بشر امروز ساخته است، جهنمی که در آن میلیاردها نفر در کابوس مرگ و فقر و شکنجه و زندان دست و پا می زنند. ژورنال یکی از ابزارهای پیشبرد انقلاب زن زندگی آزادی در ایران است.

انتظار ما از شما این است! در شهر خود هر آنکس را که می شناسید از آنها بخواهید شماره واتساپشان را در اختیار ما قرار دهند و یا خودتان هر تعداد شماره که میتوانید جمع آوری کرده و برای ما ارسال کنید تا ما برای آنها هم نشریه را منظما ارسال کنیم.

کار سختی نیست و همین اقدام شما باعث میشود جبهه نبرد دیگری در مبارزه با جمهوری اسلامی باز شود و مردم زیادتری از محتوای یک نشریه سرنگونی طلب و رادیکال و سازش ناپذیر مطلع شوند. ژورنال به نوبه خود تلاش دارد اتحاد سراسری مردم را حول پرچم انسانیت و آزادی خواهی و برابری طلبی تقویت کند. در این نبرد با ما همراه شوید و همکاری کنید.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *