همه با هم برای بهترین چهارشنبه سوری – بهزاد و جمع یاران از تهران

مندرج در ژورنال شماره ۳۶۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

با نزدیک شدن به جشن چهاشنبه‌ سوری سرتیپ عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت ایران گفته است که برای کنترل اتفاقات احتمالی، پلیس از مساجد و “گروه‌های مردمی” (جانیان لباس شخصی) استفاده خواهد کرد.

به اطلاع آقایان آدمکش اسلامی می رسانیم که ما آماده این نبرد برای برپایی بهترین، بزرگترین و انقلابی ترین چهارشنبه سوری طی ۴۴ سال گذشته هستیم. چهارشنبه سوری ای که آتش به جان حکومت شما بیندازد و شعله هایش آنچنان عظیم باشد که تا آخر الزمان هیچ دشمنی نتواند منکرش شود و مردم نیز از این روزهای باشکوهی که می آفرینیم بعنوان بزرگترین و بهترین چهارشنبه سوری ها یاد کنند.

نظامیان و سرکوبگران در همراهی با مزدوران بسیجی و لباس شخصی ها دارند خط و نشان می کشند و تهدید می کنند تا ما جوانان در همراهی با همه مردم از پیر و جوان و زن و مرد این روز را خانه نشین شویم تا بیاید و بگذرد. این اتفاق همانطور که در هیچ سالی نیفتاده است، امسال نیز نخواهد افتاد. چهارشنبه سوری امسال علیرغم این همه خونها که ریخته اند و دل همه ما که خونین است، بزرگترین جشن شادی خود را برپا می کنیم زیرا جشن ما و خوشی ما ادامه انقلاب زن زندگی آزادی است و دل دشمنان ما را خونین می کند. تهدید ها و به خدمت گرفت اوباش حزب اللهی خللی در عزم ما برای برپایی بهترین و بزرگترین چهارشنبه سوری در ایران تحت اشغال جمهوری اسلامی ایجاد نمی کند.

همه جوانان در همراهی همه مردم ایران در همه شهرها و در همه کوچه ها چهارشنبه سوری را با برافروختن آتش جشن بگیریم و موتور انقلاب ایران را گرم تر کنیم. تاکید من و ما در این متن روی کلمه “همه” است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *