“شیطنت ها” و مسمومیتهای زنجیره ای – سیاوش آذری

مندرج در ژورنال شماره ۳۹۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مجید میراحمدی، معاون امنیتی وزیر کشور جمهوری اسلامی ادعا کرد که مسمومیتها محصول “شیطنتهای” برخی دانش آموزان است که قصد به تعطیلی کشاندن مدارس  را داشته اند. وی همچنین اضافه کرد که چندین تن از این دانش آموزان شناسایی شده اند و با آنان “برخورد جدی انضباطی” خواهد شد.

جدا از وقاحت نهفته در این سخنان، چنین افاضاتی نشانه درماندگی و سردرگمی مقامات رژیم در مواجهه با موج اعتراضات انقلابی مردم، بویژه جوانان و در راس آن دختران دانش آموز و زنان علیه حکومت اسلامی است. این اولین بار نیست که رژیم اسلامی دست به تعرض به سلامتی و جان منتقدان و مخالفان رژیم و معترضان به وضع موجود می زند. از کشتار خرداد شصت تا اعدام های گروهی در کردستان و قتل عام شهریور شصت و هفت، از قتلهای زنجیره ای تا کشتار تظاهرکنندگان و معترضان آبان، از جنایات کهریزک تا شلیک به هواپیمای مسارفربری، رژیم جانیان و آدمخواران اسلامی کارنامه بسیار هولناکی دارد.

مهمتر اینکه خزعبلات کریه و بی شرمانه این سفیه، در میان مردم خریداری ندارد. مردم آمرین و عاملین این تعرضات به جان عزیزانشان را به خوبی می شناسند و مترصد دستگیری و محاکمه سران رژیم در دادگاه های صالح مردمی به جرم جنایت علیه بشریت هستند.

اما چه شده که رژیمی که قداره از رو می بست و با افتخار از شکنجه، اعدام و جنایات خود دفاع کرده و  این اعمال را به عنوان نشانه قدر قدرتی خود به رخ مردم می کشید اینچنین درمانده انگشت اتهام بسوی دانش آموزان گرفته است؟ این در وهله اول نشانه گیج سری مقامات حکومت اسلامی در مواجهه با انقلاب زن زندگی آزادی است. فشار نیروی انقلاب صفوف رژیم را بیش از پیش متشتت نموده است. بعلاوه، از نظر رژیم چنین تشبثاتی قرار بود مردم را به وحشت انداخته، مقهور گرداند و به عقب براند. اما این اقدام رژیم نیز، چنانچه در نمونه اعتصابات و اعتراضات سقز شاهد بودیم، به عکس خود تبدیل شده و بر خشم مردم و شدت اعتراضات آنان افزوده است.

اقداماتی چنین ددمنشانه و افاضات مفتضحانه سران رژیم گواه درماندگی رژیم در تقابل با انقلاب جاری است و باید به سختترین وجه ممکن از سوی مردم پاسخ بگیرد. برای رژیم راهی نه به پس مانده و نه به پیش و به یُمن انقلاب “زن زندگی آزادی” حکومت جانیان اسلامی در آستانه سقوط قرار گرفته است. بر افراشته کردن هر چه بیشتر پرچم انقلاب و اعتراضات و اعتصابات در مدارس، دانشگاه ها و سراسر کشور فرایند مرگ این رژیم منحوس را تسریع خواهد کرد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *