مساجد خالی و درد بی‌درمان حکومت – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۳۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

محمد حاجی‌‌ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه ابراهیم رئیسی در امور روحانیت می‌گوید از حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درِ ۵۰ هزار مسجد عملا بسته است و باید خون گریست.
پیش از این برخی از آخوندهای مطرح از جمله جعفر سبحانی، “از مراجع مستقر در قم” نیز، نسبت به افزایش انصراف طلاب از تحصیل در حوزه‌های علمیه! هشدار داده‌اند. سایت حوزه نیوز نیز روز دوازدهم اردیبهشت هشدار علی محمد گُلوردی، از امامان جمعه استان یزد را منتشر کرد که گفته خالی‌شدن حوزه‌های علمیه، نظام اسلامی و جهان اسلام را تهدید می‌کند.

برای ما مردمی که درگیر یک انقلاب زیر و رو کننده علیه جمهوری اسلامی هستیم شیرین تر از این دردنامه جمهوری اسلامی فقط می‌تواند خبر سرنگونی این حکومت باشد. اسلام آلت قتاله در دست حکومت؛ بمب اتمیِ جنایت؛ عامل اصلی اشاعه خرافات و عقب‌ماندگی فرهنگی و تبلور بی کم و کاست قتل‌های ناموسی و جنایت سازمانیافته دولتی علیه زنان و تحمیل ازدواج به دختر بچه‌ها با توسل به آیات و روایات و حدیث‌های اسلامی است. حکومت اسلامی با توسل به اسلام ماشین کشتار خدا ناباوران، نابودکننده زندگی کودکان و بزرگترین مافیای تولید و تکثیر فقر و فلاکت اجتماعی است.

آنچه می توان و باید از ارتجاع اسلام و کلا همه مذاهب گفت البته نیازمند انتشار هزاران کتاب است. دشمنی مذهب با انسان و انسانیت حد و مرز نمی‌شناسد و این دشمنیِ آشکار را مردم ایران طی ۴۴ سال حاکمیت اسلام به چشم دیده‌اند و جهنمی که علیه مردم سازمان یافته را در همه لحظات زندگی خود تجربه کرده‌اند. تاریخ جنایت اسلام در ایران، خصوصا طی چهار دهه گذشته فقط با جنایات بی‌شمار کلیسا در قرون وسطی قابل مقایسه است.

انقلاب زن زندگی آزادی برای تسویه حساب همه جانبه و بنیادی با این کثافتخانه متعفن پا به میدان مبارزه سرنگونی‌طلبانه گذاشته است و همین طوفان خیره کننده جنبش بی‌بدیل ضد اسلامی، ضد مذهبی همه آن خیل آخوندهای مفتخور و خون آشام را به “خون گریستن” واداشته است. این انقلاب می‌رود تا خط بطلان بر بهشت زمینی این طفیلی‌های سیری ناپذیر و جهنم زمینی توده‌های مردم بکشد.

پیروزی جنبش ضد اسلامی – ضد مذهبی، بنیادهای فکری جامعه را هزار بار بیش از این تغییر می‌دهد و با سرنگونی این حکومت مذهبی و کوتاه شدن مطلق دست مذهب از زندگی مردم، انسان و انسانیت شکوفا می شود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *