شرم بر سازمان ملل – بیانیه “کمپین بایکوت جمهوری اسلامی”

مندرج در ژورنال شماره ۵۳۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

شرم بر سازمان ملل که به ابراهیم رئیسی اجازه میدهد در مجمع عمومی این سازمان سخنرانی کند.

مایه شرمساری سازمان ملل است که به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران که مستقیماً مسئول اعدام مخفیانه و جمعی هزاران زندانی سیاسی در تابستان ١٩٨٨ بود، تریبون میدهد.

رئیسی، رئیس رژیمی است که در سپتامبر سال گذشته مهسا (ژینا) امینی ۲۲ ساله را به دلیل بد‌حجابی در بازداشت به قتل رساند و صدها تن از معترضان از جمله حدود ۶۰ کودک را در جریان انقلاب زن زندگی آزادی به قتل رساند.

مردم ایران، و در صف مقدم آن زنان، مصممند که از رژیم قرون وسطایی وحشی اسلامی رهایی یابند و برای سرنگونی آن درگیر مبارزه ای روزانه هستند. این تصمیم سازمان ملل و دولت های غرب که به طور معمول به روابط خود با این رژیم برای دستیابی به منافع فوری خود ادامه دهند، عزم مردم ایران را در مبارزه برای آزادی تغییر نخواهد داد.

رابطه با این رژیم وحشی برای سازمان ملل متحد و دولت های غرب که به هر حال مدعی پایبندی به برخی استانداردهای اولیه حقوق مدنی و حقوق بشر هستند، از نظر سیاسی گران تمام خواهد شد. همراهی ننگین با رژیم فاشیستی اسلامی که دستش به خون دهها هزار نفر آلوده است، از دید مردم در غرب و در جهان، که از مبارزات مردم ایران حمایت فوق العاده ای داشته اند و همچنان به حمایت‌شان ادامه میدهند، پنهان نیست.

 

جمهوری اسلامی باید از جامعه جهانی بیرون انداخته شود. باید در سطح جهان منزوی و بایکوت شود، همانطور که رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی در دهه ۱۹۸۰بایکوت و منزوی شد. تمام روابط دیپلماتیک با این رژیم باید پایان یابد و سفارتخانه های آن تعطیل شود. جمهوری اسلامی باید به خاطر جنایات هولناک علیه بشریت از تمامی سازمان ها و مجامع بین المللی سیاسی، ورزشی و فرهنگی بیرون انداخته شود.

به عاملین کشتار جمعی نباید تریبون داده شود! برعکس، برای افرادی مانند رئیسی اگر پا به خارج از ایران گذاشتند باید حکم بازداشت صادر شود و به خاطر جنایاتشان در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند.

رژیم ایران را بایکوت کنید

کمپین بایکوت رژیم اسلامی ایران

۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳- ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

از سایت ما دیدن کنید و دادخواست ما را امضا کنید:

https://boycottislamicregimeofiran.com

تماس با ما، همکاری و حمایت از ما:

info@boycottislamicregimeofiran.com

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *