“نه فراموش کُنُم و نه بخشُم” – جلیل جلیلى

مندرج در ژورنال شماره ۳۹۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

تیتر این نوشته کلمات پایانى پیام ویدئویى میثم پیرفلک، پدر زنده یاد کیان پرفلک، است که گفت: “. . . من هیچگونه شکایتى از مجاهد کورکور و بچه هاى ایذه نکرده و نخواهم کرد چون من و همسرم به چشم خود دیدیم که نیروهاى امنیتى به فرماندهى سردار عیدى علیپور ماشین ما را به رگبار بستند و مرا زخمى کردند و پسرم را به قتل رساندند. …

قتل کودکان بدست نیروهاى امنیتى در طول شش ماهه انقلاب، حکومت اسلامى را بدجورى به هچل و دست و پا زدن انداخته است. در کنار کودکانى چون اسرا پناهى، سارینا ساعدى، نیکا شاکرمى، مبین میرکازهى و بیش از ٧٠ کودک دیگر، کیان پیرفلک کودک ٩ ساله دیگرى بود که در تاریخ ٢۵ آبان ١۴٠١ با شلیک مستقیم نیروهاى امنیتى در شهر ایذه بقتل رسید. دستگاه هاى امنیتى و قضایى جمهورى اسلامى با متهم کردن فردى به اسم عباس، معروف به مجاهد کورکور و گرفتن اعتراف زیر شکنجه، مسئولیت کشته شدن کیان را به گردن او انداخته اند و اکنون حکم اعدام هم برایش صادر کرده اند تا این پرونده را مختومه اعلام کنند.

ولى، همانطور که پدر کیان میگوید او قاتلین فرزند خود را به چشم دیده است و آنها را نه فراموش خواهد کرد و نه خواهد بخشید، مردم ایران نیز قاتلین را بخوبى میشناسند و نه قصد فراموش کردن و نه قصد بخشش آنها را دارند. بازداشت و محاکمه سران جمهورى اسلامى و آمرین و عاملین ۴۴ سال کشتار در ایران یکى از اهداف انقلابى است که هفت ماه پیش شروع شده است. زنده باد انقلاب زن، زندگى، آزادى.

 

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *