تقسیم غنایم جنگی تایید شد – آوینا جهانگیری

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“بازرس ویژه رئیس‌جمهور” تحویل خارج از ضوابط بیش از ۱۰۰ خودرو به نمایندگان مجلس را تایید کرد.

هیچ اختلاس یا عمل زشت و غیر اصولی اینجا مشاهده نمی شود. اشکال آنجا پیش آمده است که این اتومبیل های “شاسی بلند” نه به همه دزدان سر گردنه، که فقط به ۱۰۰ نفر از آنها تعلق گرفته است. قواعد بازی اینجا بهم خورد و افشاگری آغاز گردید. معلوم شد جمهوری اسلامی عدالت در غارت از زندگی مردم را بین خودی ها رعایت نمی کند.

نمایندگان مجلس اسلامی هیچ عمل غیر اسلامی و ضد حکومتی انجام نداده اند. آنها طبق رهنمودهای دین اسلام عمل کرده اند که می گوید: در جنگ علیه دشمنان خود هر چیز که بدست آورده اید بعنوان غنایم جنگی به خودتان تعلق می گیرد و حلال است. با این منطق است که جامعه ایران بعنوان غنیمت جنگی سهم “علی بابا” و یارانش شد و هر کدامشان قصرها ساختند، پولها به جیب زدند و  تا ابد برای خود و هفت پشتشان ارثیه بجا گذاشته اند.

اینکه دعوا به روزنامه ها کشید و وزیر کذایی صمت نتوانست رای اعتماد از قداره بندهای مجلس اسلامی بگیرد، حکایت جنگ به شیوه گروه های مافیایی در فیلم معروف پدرخوانده، در ابعاد هزاران برابر بزرگتر است. مردم ایران از این افشاگریها اصلا تعجب نمی کنند و به این نتیجه نمی رسند که هدف از این کار آشکار کردن حقیقت است. این داستان ۴۴ سال حاکمیت جمهوری اسلامی است. مردم زندگی خود را نگاه می کنند، وضعیت تغذیه و بهداشت، درمان و هزینه تحصیل کمرشکن فرزندان دانش آموز و دانشجوی خود را جلوی چشم می آورند و بخوبی درک می کنند موضوع فقط اختلاس عده ای در سیستم حاکم نیست و این همه ساختار حکومت است که خون مردم را می مکد و آنها را به خاک سیاه می نشاند. اینجا یک جنگ در جریان است، جنگی میان غارتگران خونریز و مردمی تشنه آزادی که برای رهایی از این جهنم اسلامی بپاخاسته اند.

این درک و این شناخت و رسیدن به این واقعیتِ آشکار سالها چاشنی خیزش های متمادی و تکرار شونده را در ایران کشیده است. انقلاب زن زندگی آزادی، این جدال نهایی، برای پاکسازی وجود این موجودات منحوسی است که جمهوری جنایت اسلامی را تشکیل داده اند. پایان عمر این ماشین اختلاس و جنایت می تواند با قدرت مردم در صحنه، به تقسیم زیبایی ها و دستاوردهای زندگی برای همه مردم ایران منجر شود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *