جمهوری اسلامی جان دو خداناباور را گرفت – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حکومت اسلامی بامداد روز دوشنبه یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع را به جرم هتاکی به دین و مقدسات اسلامی اعدام کرد.

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه نوشته است: یوسف مهرداد در شهر اردبیل دستگیر شده و “مدیر و ایجاد کننده یک گروه مجازی” و “حداقل در ۱۵ گروه و کانال ضد دین، ادمین و گرداننده اصلی بوده” و صدرالله فاضلی زارع “مدیریت ۲۰ گروه و کانال هتاک به مقدسات و خداناباوری” را برعهده داشته است.

در هیچ کجای جهان که مذهب از قدرت رانده شده باشد و آزادی مذهب و بی مذهبی، باور به خدا یا خداناباوری وجود داشته باشد، هیچ انسانی را بخاطر اعتقادات شخصی اش دستگیر، شکنجه و اعدام نمی کنند.

کلیسا این جنایت را طی نزدیک به دو هزار سال علیه از دین برگشتگان، بی دینان، دانشمندان و همه مخالفین قدرت کلیسا بصورت سیستماتیک اعمال کرد. دستگاه عظیم کلیسا طی سالها مبارزات مردم آزادیخواه و از طریق انقلاب هائی نظیر انقلاب کبیر فرانسه از قدرت ساقط و دست مذهب از قدرت کوتاه شد.

بقول منصور حکمت: “این اتفاق در مورد اسلام هنوز رخ نداده است. می چرخد و خون می ریزد.” بزیر کشیدن این ماشین کشتار و پایان دادن به حکومت اسلام کار ماست.

جمهوری اسلامی لیستی از “گناهان” یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع را برشمرده است که هیچ کدامشان نه تنها جرم نیستند که عین بهره مندی از آزادی بیان در نقد مذهب، خدا و خرافات و حماقت اسلامی است. قتل عمد حکومتی جمهوری اسلامی تازگی ندارد و به قدمت عمر منحوس این تبهکاران است. کافی است بیاد بیاوریم که این اوباش هزاران زندانی سیاسی خداناباور را در زندانهای خود به قتل رسانده و در گورهای بی نام و نشان دفن کرده اند.

این جنایت حکومت دقیقا بخاطر وحشتی است که از رشد جنبش عظیم ضد مذهبی – اسلامی در ایران دارد. ما مردم ایران که در میانه میدان انقلاب زن زندگی آزادی بسر می بریم اعلام می کنیم که این جنایت سازمان یافته و دیگر جنایات حکومت اسلامی در عزم ما برای سرنگونی کوچکترین خللی ایجاد نمی کند. نابودی این حکومت و برقراری آزادی و برابری پرچم انقلاب ما است. یاد عزیز یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی این دو مبارز علیه مذهب همیشه با ما خواهد بود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *