امنیت روانى و ناقضین حقوق مردم – جلیل جلیلى

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ترس، نگرانى و وحشت مقامات جمهورى اسلامى از آینده خود نه تنها در کشتارى که در زندانها براه انداخته اند بلکه حتى در لاطائلات روزمره شان هم کاملا آشکار است.

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی گفته است: ″بزرگترین خطراتى که اکثر مردم را تهدید مى کند ناآگاهى و سست ایمانى و ناشکرى است. ‶غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامى، تهدید کرده است که با افرادی که به گفته او “امنیت روانی مردم را برهم می‌زنند” برخورد خواهد شد. و رئیس جمهور حکومت شان براى ″بررسى ناآرامى ١۴٠١، پیگیرى حقوق خانواده هاى شهدا و جانباختگان، بررسى ادعاى نقض حقوق افراد و ارائه روایت صحیح و منصفانه از حوادث‶ یک کمیته ویژه فراخوان داده است.

جواب ما مردم به جان آمده از فقر و محرومیتهاى تحمیل شده بر زندگى مان و مردم خسته از جنایتها، فریبکاریها و اعدامها، این است که برهم زنندگان امنیت روانى جامعه، مروجین و مرتکبین قتل و خشونت، به غارت برندگان و به نابودى کشانندگان زندگى مردم شمائید. ما به دین و آئین شما ایمان نداریم و بر عهد و پیمان خود مبنى بر جارو کردن تان از این جامعه استوار ایستاده ایم. نه تنها نقض کنندگان حقوق افراد که قاتلین و صلب کنندگان حق حیات هزاران انسان در این مملکت شمایید. این حکومت شماست که در همین چند روز گذشته حکم اعدام ده ها نفر را صادر و اجرا کرده است. ما حکومتتان را سرنگون خواهیم کرد و شما آمرین و عاملین همه این جنایتها را در دادگاه هاى مردمى به محاکمه خواهیم کشاند.

امروز حرف ما با شما این نیست که به فکر آینده خود باشید بلکه این است که هرکجاى دنیا هم فرار کنید از خشم مردم بجان آمده در امان نخواهید بود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *