انقلاب زن زندگی آزادی و بادکنک رژیم اسلامی – سیاوش آذری

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بنا بر اخبار منتشر شده در رسانه های اجتماعی اخیرا مدیریت فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اقدام به تهیه و نصب پوستری تبلیغاتی کرده است که در آن نوشته “پوشش شما، به دیگران ربط دارد!” و در کنار آن تصویر سه بادکنک قرار گرفته که یکی از آنها پوشیده از خارهای کاکتوس است.

صد البته این پوستر بی خاصیت، که واکنش طنز بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی را نیز بر انگیخته، قرار نیست زنان را به “راه راست هدایت” کرده و آنان را مجاب به پوشیدن حجاب اسلامی، این نماد بردگی زن نماید. اما نفس تهیه و انتشار چنین بنری نشانه حال زار رژیم اسلامی در تقابل با پیشروی انقلاب زن زندگی آزادی است. ببینید که انقلاب این حضرات را به چه روزی انداخته است! این قدرت انقلاب و در راس آن زنان است که آمرین و عاملین دستگاه پروپاگاند جمهوری اسلامی را به طرح و تهیه چنین پوستر احمقانه ای واداشته است، پوستری که حقیقت را اما به گونه ای وارونه بیان می نماید.

این پوستر اعتراف حکومت اسلامی به پوشالی بودن قدرت خویش است. این اعتراف این حقیقت است که جهموری اسلامی بادکنکی است که یارای مقاومت در مقابل حتی یک تار موی زنان را ندارد و موی زنان چون تیر بر چشم این آدمخواران اسلامی می نشیند.

حجاب ستون فقرات رژیم منحوس و ضد زن اسلامی است؛ جمهوری اسلامی بدون حجاب تناقض در خود است و قادر به ادامه حیات نخواهد بود. عمر بادکنک رژیم اسلامی بسر رسیده است و گیسوان رها شده در باد زنان آن را بزودی خواهد ترکاند و به ذباله دان تاریخ خواهد سپرد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *