رژیم اسلامی، ناقض حقوق رنگین کمانی ها -عطیه نیک نفس

رژیم اسلامی، ناقض حقوق رنگین کمانی ها -عطیه نیک نفس

مندرج در ژورنال شماره ۵۴۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خبرگزاری ایسنا، با انتشار کاریکاتوری که در آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در‌حالیکه پرچم رنگین‌کمانی در دست دارد، در تیتری نوشته: “ناقضان حقوق‌بشر، حامی حقوق همجنس‌بازان.”

درحالی این رسانه رژیم اسلامی از “حقوق بشر” دم میزند که ۴۵ سال است با قوانین متوحشانه اسلامی هزاران نفر را در ایران به قتل رسانده و زندگی تمام مردم را نابود کرده است. رژیمی که رئیس جمهورش جنایتکاریست که دستش به خون هزاران نفر آلوده است، نه تنها با وقاحت از حقوق انسانی دم میزند بلکه حتی در متن خبر مربوط به جامعه رنگین کمانیها که بخش لاینفکی از شهروندان کشور هستند آشکارا توهین میکند و آنها را “همجنس باز” میخواند.

طبق شریعت اسلام و به تبع آن قوانین رژیم اسلامی، انسانها و حقوق آنها در جامعه باید طبق معیارهای ارتجاعی این دین سراسر ضدانسانی تعیین شود و اگر انسانها بخواهند با جنسیتی که با آن متولد شده اند آزادانه زندگی کنند، محکوم به سرکوب، تجاوز، زندان و مرگ هستند.

اما چرا اخیرا سرکوب و نفرت پراکنی رژیم اسلامی علیه رنگین کمانیها بیشتر از قبل شده است؟ با نگاهی به مبارزات یکساله اخیر میتوانید بوضوح ببینید که خانواده رنگین کمانیها نقش بسیار موثر و فعالی در انقلاب زن، زندگی، آزادی ایفا کرده اند و مبارزه ای جانانه و متشکل را در پیش گرفته اند. این موضوع رژیم اسلامی را بشدت درمانده و تحت فشار قرار داده تا جایی که از هر شکلی از حمایت از رنگین کمانیها توسط هر کسی احساس خطر می کند.

شهروندان متعلق به جامعه رنگین کمانیها مانند هرانسان دیگری باید از حقوق برابر انسانی برخوردار باشند که البته این امر میسر نمیشود مگر با سرنگونی رژیم فاسد اسلامی. باید و میتوانیم با حمایت قاطع از حقوق شهروندان رنگین کمانی، با تداوم انقلاب زن، زندگی، آزادی، و با پیروز کردن این انقلاب کل جامعه از جمله شهروندان رنگین کمانی را از چنگال یک حکومت مذهبی رها کنیم.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *