مانور سپاه برای مقابله با اعتراضات - اصغر کریمی

مانور سپاه برای مقابله با اعتراضات – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۴۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“گردان‌های فاتحین تهران” در روز ۱۷ مهر دست به انجام رزمایشی بنام “نبی اکرم ۲” زده و سخنگوی آن هدف را اینطور توضیح داده است: “عملیات‌های دفاعی، امنیتی و ضد تروریستی در محیط‌های مختلف شهری با هدف آمادگی صد درصدی توسط گردان‌های فاتحین اجرا شد.”

خبرگزاری فارس به همزمانی این رزمایش با حمله حماس به اسرائیل اشاره کرده است تا به مردم القا کند که احتمال دارد جنگ به داخل ایران کشیده شود و تلاش میکند این را به مشغله مردم تبدیل کند و انقلاب علیه حکومت را حاشیه‌ای کند. اما این مانورهای نظامی ادامه مانورهایی است که در سال‌های گذشته توسط گردان‌های “بیت‌المقدس” به منظور “آمادگی نیروهای بسیج” در مقابله با “اغتشاشات کارگری” از جمله در استان گلستان سازمان داده شده بود. این مانورها قبل از هرچیز بیانگر زنده بودن انقلاب و “خطر” اوجگیری مجدد آن است. تکلیف این مانورها را نیز مردم در انقلاب زن زندگی آزادی داده‌اند.

سال‌های طولانی است که مردم علیه همه سیاست‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی رژیم شعار میدهند و تبلیغات حکومتی را علیه خودش تبدیل کرده‌اند. سالهاست مردم شعار فلسطین رو رها کن فکری بحال ما کن میدهند و اکنون که تبلیغات جنگی حکومت شدت گرفته است مردم نیز تبلیغات جنگی حکومت را علیه خودش بکار خواهند گرفت همچنان که تماشاگران مسابقه فوتبال در میدان آزادی علیه پرچم‌چرخانی حکومت بلافاصله شعار دادند و گفتند این تبلیغات ما را از مسیرمان گمراه نخواهد کرد. همچنان که شعار مرگ بر آمریکا را مردم به شعار دشمن ما همینجاست تغییر داده‌اند. حکومتی که کشتار جوانان اسرائیلی در یک جشنواره موسیقی را حماسه میخواند، بیش از پیش نفرت مردم نه فقط در ایران که در سطح جهان را برخواهد انگیخت.

دشمن همینجاست و همینجا سرنگونش میکنیم این راهنمای حرکت مردم است. مردم سالهاست به چنان درجه‌ای از آگاهی سیاسی رسیده‌اند که اجازه نمیدهند هیچ موضوعی آنها را از مسیر درستشان منحرف کند. و اکنون جنگ دو نیروی فوق ارتجاعی نیروهای اسلامی و دولت اسرائیل جبهه تازه‌ای را در مبارزه علیه حکومت گشوده است: مبارزه با رژیم جنگ افروز جمهوری اسلامی با بلند کردن پرچم قطع جنگ و توقف کشتار مردم بیدفاع در هر دو سوی این جنگ ضد مردمی. انقلاب زن زندگی آزادی باید با شعار مرگ بر خامنه ای جنگ افروز و مرگ بر حکومت جنگ‌افروز جمهوری اسلامی، پرچم قطع فوری جنگ را در دست بگیرد و خود را در این جبهه نیز تقویت کند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *