وحشت رژیم از جنبش دادخواهی - عبدل گلپریان

وحشت رژیم از جنبش دادخواهی – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۵۶۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روزهای ۴ و ۵ آبان ۱۴۰۱ مصادف با چهلمین روز قتل حکومتی ژینا- مهسا امینی بود که مردم و جوانان انقلابی در بسیاری از شهرهای ایران و در اعتراض به حکومت وحشی اسلامی با شعار مرگ بر دیکتاتور و زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی برای تداوم انقلاب باشکوه خود به خیابانها آمدند.

در این دو روز اوج توحش و آدمکشی مزدوران حکومت در شهرهای تهران، اراک، سنندج و مهاباد جان عزیزان و فرزندان مردم را گرفت. بنا به اخبار منتشر شده برگزاری سالگرد جانباختن این عزیزان از سوی خانواده هایشان با تهدید و بازداشت آنان از سوی نهادهای اطلاعاتی و مزدوران حکومتی روبرو شده و کماکان فشار بر خانواده های دادخواه را افزایش می دهند.

مادران، پدران و خانواده های داغدار با شجاعت تمام در مقابل حکومت آدمکش اسلامی ایستاده اند. آنان امروز به سخنوران و نمایندگان تمامی دادخواهان برای آزادی و تحقق یک زندگی انسانی در سراسر کشور تبدیل شده و مورد احترام کل جامعه هستند.

باید با تمام توان در حمایت از خانواده های دادخواه به میدان بیاییم. در بزرگداشت یاد عزیزانمان که برای یک زندگی آزاد، برابر و انسانی به میدان آمدند و با شجاعت بی نظیری جان باختند می توانیم جنبش عظیم و شکل گرفته دادخواهی را در همه شهرها قوی تر کنیم.

ما مردم انقلابی می توانیم همگام با خانواده‌های داغدار و دادخواه بر مزار عزیزان جانباخته مراسم های باشکوه برگزار کنیم. برگزاری تجمعات گسترده در مقابل زندان‌ها برای آزادی خانواده‌‌های جانباخته می تواند آزادی آنان را فراهم کند و رعشه نابودی بر پیکر قاتلان اسلامی که درمانده و مستاصل نیروی سرکوبشان را به کنترل بر مزار جانباختگان اختصاص داده اند بیاندازد.

با شعارنویسی ها بر در و دیوار شهرها در حمایت از خانواده های دادخواه و با شرکت در گرامیداشت یاد عزیزان جانباخته بر مزار آنان، می توانیم خون تازه ای در کالبد انقلاب جاری کنیم.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *