جانشین نیروی قدس سپاه تحریم شد - پتی دبونیتاس

جانشین نیروی قدس سپاه تحریم شد – پتی دبونیتاس

مندرج در ژورنال شماره ۶۶۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دولت بریتانیا در هماهنگی با دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه دو فرد و سه سازمان از سپاه پاسداران به دلیل تسهیل فعالیت‌های شبه‌نظامیان حوثی تحت حمایت جمهوری اسلامی در یمن اعمال کرد. وزارت خارجه بریتانیا روز سه‌شنبه اعلام کرد که تحریم‌هایی جدید این کشور علیه محمدرضا فلاحت‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سه یگان از نیروی قدس سپاه پاسداران، سعید اجمال سرمایه‌دار ساکن ایران و علی حسین بدرالدین الحوثی معاون وزیر کشور دولت حوثی‌ها را هدف قرار داده است.

خوشحال باشیم؟ البته که هر خبری مبنی بر هدف قراردادن تروریست‌ها جای خوشحالی دارد. دنیا بدون اینها جای امن‌تر و سالم‌تری خواهد بود. تصورش را بکنید در دنیایی زندگی می‌کنیم که نه بمب منفجر می‌شود، نه دشنه‌ای سر از تن انسانی جدا می‌کند و نه ضامن جلیقه انتحاری کشیده می‌شود. تصور کنید دست تروریستی؛ دولتی و اسلامی در دنیا، مین کنار جاده کار نمی‌گذارد و جان بی‌گناهی را نمی‌ستاند.

در حال حاضر و در این دوره و زمانه جنبش اسلام سیاسی و در رأس همه آنها جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین تروریست جهان و صادرکننده تروریسم و حامی تروریست‌های ضد بشر اسلامی و غیراسلامی است. دست اینها باید از زندگی مردم کوتاه شود.

جمهوری اسلامی در دل انقلاب کم‌نظیر زن زندگی آزادی جنایات زیادی آفرید و ما مخالفین جمهوری اسلامی، صرف‌نظر از اینکه ایرانی باشیم یا غیر آن، علیه این جانیان به خیابان آمدیم. در تظاهرات خودمان اعلام کردیم این حکومت تروریستی و آدمکش را بایکوت کنید و سفارتخانه‌های این حکومت را ببندید و روابط دیپلماتیک خود را با این جانیان قطع کنید. خواهان این شدیم فوراً سپاه پاسداران را تروریستی بنامند. این کارها نشد و به خواست مردم ایران احترام گذاشته نشد. هنوز همین خواست‌ها را داریم و منتظر روزی هستیم که این جانیان ضد مردم که دستشان به خون بسیاری در ایران و حتی خارج از ایران آغشته است رسماً توسط همه دولت‌ها بایکوت شوند.

در حالت عادی دولت‌های جهان با این آدمکشان تا جای ممکن کنار می‌آیند و سازش می‌کنند؛ اما قدرت ما مردم متمدن و انسان‌دوست در جهان بسیار زیاد است، اگر که یکپارچه و متحد به میدان بیاییم و فشار خردکننده‌ای باشیم بر دولت‌های جهان. این یکپارچگی و اتحاد، اهرم قدرتمندی خواهد شد جهت تحمیل خواسته‌هایمان به دولت‌ها و توان مردم ایران در سرنگون‌کردن جمهوری اسلامی را هم بیشتر می‌کند.

 

سردبیر این شماره:کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *