"لشکر" مادران پارک لاله علیه ارتش مضمحل - کیوان جاوید

“لشکر” مادران پارک لاله علیه ارتش مضمحل – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مادران پارک لاله در بیانیه‌ای تأکید کردند که باوجود سرکوب فزاینده حکومت، دستاوردهای اعتراضات زن، زندگی، آزادی، بازگشت‌ناپذیر است.

لشکر مادران پارک لاله با سلاح امید، ماشین سرکوب حکومت اسلامی را زیر رگبار گرفته‌اند. این مادران داغدار که عزیزان دلبند خود را در اعتراضات سال ۸۸ ازدست‌داده‌اند، بی‌وقفه با قامتی استوار در حال مبارزه‌ای تاریخی و نفس‌گیر علیه قاتلان اسلامی به‌پیش می‌تازند.

این مادران دلاور همراه و هم دوش میلیون‌ها نفر در سراسر ایران، زمین را زیر پای سران هراسیده از انقلاب داغ‌کرده‌اند. این حضور خستگی‌ناپذیر مادران پارک لاله با تنی زخم‌خورده از جنایات رژیم اسلامی محصول یک رویداد تاریخی بی‌نظیر است. محصول پس راندن اسلام از فکر و فرهنگ اجتماعی و مستأصل کردن حکومت اسلامی. در این نبرد که ریشه در تار و پود جامعه دارد، هر روز به نیروی انقلاب رهایی‌بخش مردمی افزوده می‌شود و مداوماً سپاه در حال اضمحلال حکومت اسلامی انسجام سیاسی خود را از دست می‌دهد.

در این شرایط اجتماعی که حاکمان ضد بشر اسلامی بی‌محابا و بی‌وقفه به مردم یورش می‌برند و به بند می‌کشند و اسیر و شکنجه می‌کنند، مردم نه‌تنها پا پس نمی‌کشند که سنگر به سنگر با همه توان، سرودخوانان و پای‌کوبان به‌پیش می‌رانند تا راهی برای بازگشت ارتجاع اسلامی باز نباشد و برای همیشه این حکومت را با همه ویرانگری‌هایش و با کل تباهی بجا گذاشته از ۴۵ سال جنایتش به گور بسپارند.

مادران پارک لاله، همراه با همه مادران، پدران و خانواده‌های جان‌باختگانِ راه آزادی و برابری، یک لشکر عظیم ارتشی هستند که از کران تا کران در دل‌وجان مردم ریشه دوانده‌اند. ارتشی مسلح به همه خواسته‌ها، امیدها و امیال انسانی، همراه با همه زیبایی‌های زندگی؛ ارتشی برای رهایی از فقر و فلاکت اقتصادی و نجات‌یافتن از همه نظام‌ها و حکومت‌های دیکتاتوری.

در این جنگ جدید که حکومت برای تحمیل حجاب به زنان آغاز کرده است، ما مردم باز هم با همه توان و با بسیج همه نیروی اجتماعی خود به میدان خواهیم آمد و همان‌طور که مادران پارک لاله نیز تأکید کرده‌اند نشان خواهیم داد که “دستاوردهای اعتراضات زن، زندگی، آزادی، بازگشت‌ناپذیر است”. انقلاب ما دریای خروشانی است که هیچ سدی یارای مقابله با آن را ندارد.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید
وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi
ایکس:

twitter.com/Journal_Farsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *