جفنگیات خامنه‌ای در آستانه روز کارگر - محسن ابراهیمی

جفنگیات خامنه‌ای در آستانه روز کارگر – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حکومت اسلامی انواع و اقسام جمعیت کرایه‌ای در اطراف بیت رهبری دارد که بنا به مناسبت‌های مختلف پای منبر خامنه‌ای جمع می‌کند تا برایشان وراجی‌های همیشگی را تکرار کند. در آستانه روز جهانی کارگر، بخشی از این جمعیت همیشه در صحنه را پای منبر او نشاندند و او این خزعبلات را پس داد:

“رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود. به فرموده پیامبر خاتم (ص)، خداوند هرکسی که کارش را درست، متقن و محکم انجام دهد، دوست دارد. بوسه پیامبر (ص) بر دستان پینه‌بسته یک کارگر بالاترین تجلیل از کار و کارگر است. با شرط پرهیز از تنبلی و کاهلی، از دل‌سختی‌ها و گرفتاری‌های تحمیلی بدخواهان، فرصت‌ها و گشایش‌های بیشتری برای پیشرفت ظهور خواهد کرد و ملت ایران، به فضل الهی، به افق روشن آینده خواهد رسید”!

می‌توان تصور کرد آن میلیون‌ها کارگری که همه ثروت جامعه را خلق می‌کنند؛ اما خود از آن محروم‌اند؛ کارگرانی که معیشتشان همه‌روزه و مدام توسط درنده‌های اسلامی حاکم در ایران چپاول می‌شود، با شنیدن این اراجیف از دهان رهبر نظامی که تجسم بی‌سابقه‌ترین تعرض به معیشت کارگر است، چه حالی پیدا می‌کنند! حتماً به ریش او می‌خندند وقتی این دغل‌کار عمامه دار با زر مفت در باره “بوسه پیامبر بر دستان پینه‌بسته کارگر” حتی فکر فریب کارگران را به مغزش راه می‌دهد! کارگرانی که مدت‌هاست مشت گره‌کرده‌اند تا پوزه خونین خامنه‌ای و دزدان اسلامی حاکم را به خاک بمالند!

کارگران جواب این اراجیف را قبلاً در هزاران اعتصاب و اعتراض کوبنده داده‌اند وقتی خطاب به دزدان حاکم فریاد زده‌اند: “کشور ما دزدخونه است، توی جهان نمونه است”؛ وقتی علیه “ثروت‌های نجومی، فلاکت عمومی” اعتراض کرده‌اند؛ وقتی با شعار “ملک نجومی تو، ما را بی‌مسکن کرده” هشدار داده‌اند که چه بر سر کاخ‌هایشان خواهد آمد؛ وقتی سر حکام ستمگر داد زده‌اند: “مرگ بر ستمگر، درود بر کارگر”؛ وقتی نفرتشان از بردگی مزدی را با شعار “کارگران بیدارند، از استثمار بیزارند” برملا کرده‌اند؛ وقتی با طنین بلند سرود “زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی، جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی”، عزم جزمشان برای رهایی از نظام سراپا ستم را فریاد زده‌اند؛ و بالاخره وقتی در رژه‌های کوبنده‌شان در خیابان، چشم در چشم سرکوبگران و پاسداران سرمایه و چپاول فریاد زده‌اند: “فقط کف خیابان به دست میاد حقمان”!

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید
وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi
ایکس:

twitter.com/Journal_Farsi

واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *