حجاب و هذیان گویی رژیم – عطیه نیک نفس

مندرج در ژورنال شماره ۳۸۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

احمد خاتمی، یکی از امامان جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری، روز دوشنبه مدعی شد، “حجاب برای مردان این است که لباسی با علائم و نوشته‌های خارجی و یا لباس تنگ به تن نکنند و زنان نیز باید حجاب را یک نعمت بدانند.”

احمد خاتمی در حالی از “نعمت حجاب” حرف میزند که رژیم اسلامی در طی۴۴ سال از هیچ گونه سبعیتی برای سرکوب زنان و حبس آنها در سلول انفرادی حجاب دریغ نکرده است. رژیم اسلامی فقط در همین شش ماهه گذشته ده ها دختر جوان را به وحشیانه ترین شکل ممکن برای حجاب، این سمبل بی حقوقی زنان، به قتل رسانده. صدها زن فقط برای اعتراض به حجاب و مطالبه حقوق انسانیشان در شکنجه گاه های رژیم مورد تجاوز و تعرض جنسی قرار گرفته اند و به حبس های طولانی مدت محکوم شده اند. صدها مرد بدلیل همصدایی با زنان و درک این مطلب که درجامعه ای که زنان آن بی حقوقند، هیچ انسانی نمیتواند دنیای بهتری را تجربه کند، توسط مزدوران رژیم اسلامی به قتل رسیدند، بیناییشان را بر اثر شلیک مزدوران رژیم از دست دادند، شکنجه شدند و همچنان در زندان بسر می برند.

اینها همه گویای اینست که این رژیم سراسر جنایت، زن ستیز و غیرانسانی در برابر مبارزات جسورانه، خلاقانه و پیگیر زنان علیه حجاب نه تنها به پیروزی نرسیده، بلکه در مخمصه ای بسیار سخت و همه جانبه قراره گرفته و در حالیکه در خیابانهای ایران زنان بدون حجاب تردد میکنند و عملا نشان میدهند که حجاب و قوانین ضد زن اسلامی نه تنها انتخاب آنها نیست بلکه با آن به هر طریقی مبارزه میکنند، مزدوران رژیم مذبوحانه هذیان گویی میکنند.

آتش انقلاب قدرتمند زن زندگی آزادی در ایران بر علیه زن ستیزی سیستماتیک اسلامی با نشانه گرفتن کل نظام فاسد اسلامی تا سرنگونی این رژیم خاموش نخواهد شد. مزدوران رژیم جمهوری اسلامی که بارها گفته اند حذف حجاب، مرگ رژیم اسلامی است بهتر است به جای یاوه گویی برای محاکمه با اعلام جرم و جنایت از طرف مردم ایران آماده شوند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *