وزارت اطلاعات و دختران انقلاب – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

وزارت اطلاعات روز جمعه هشتم اردیبهشت “نتیجۀ نهایی تحقیقات” خود را منتشر کرد و بار دیگر مدعی شد تمارض دانش‌آموزان و هراس جمعی، از عوامل اصلی گسترش مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس عمدتاً دخترانه بوده است.

طبعاً منطقی ترین انتظاری که از “نتیجه تحقیقات” وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی می شد داشت همین است. این حکومت با یک هدف معین وارد تعرض شیمیایی به مدارس دخترانه و دانش آموزان عمدا دختر شده است. دختران دانش آموز آنچنان حماسه ای از شجاعت و درایت سیاسی آفریدند که نه تنها جمهوری اسلامی را مبهوت کرد که همه مردم ایران و جهانیان را شیفته اقدام به غایت انقلابی و ضد اسلامی، ضد حکومتی خود کرد. موهای رها و زیبا در این نبرد همچون شمشیری بران و بسان شلاقی سنگین پشت ارتجاع اسلامی را درید و ابر سیاه تحجر اسلامی را پراکنده کرد تا در ورای آنچه که از بلندگوهای تبلیغاتی حکومت اسلامی بعنوان جامعه اسلامی و فرهنگ مردم مسلمان جار زده می شد، خورشید تابان زندگی بدرخشد.

دور از انتظار نبود که جانیان حرفه ای و شکنجه گرانی که بجای قلب، سنگ سیاه جنایت در سینه دارند، این جنبش عظیم اجتماعی را برنتابند و در برابر این قدرت زنانه انقلابِ زن زندگی آزادی دست به واکنشی از روی وحشت و استیصال بزنند. وزارت اطلاعات با این گزارش “تحقیقاتی” خود نشان داد این جنگ را نیز باخته است.

اگر نتیجهِ بیش از شش ماه جنایت این حکومت در پخش مواد شیمیایی در مدارس موفقیت آمیز می شد و دختران دانش آموز و کل مردم ایران از چنین جنایتی وحشت زده در کنج خانه های خود پنهان می شدند و دست از انقلاب علیه حکومت بر میداشتند، آنگاه وزارت اطلاعات گروهی را دستگیر و اعلام می کرد وابستگان به کشورهای متخاصم با اقتدار، درایت و پشتکار سربازان گمنام امام زمان دستگیر و غائله حمله شیمیایی پایان یافته و آرامش و امنیت به مدارس کشور بازگشته است.

وزارت اطلاعات نمی تواند چنین سناریویی تهیه کند. به همین سادگی که جنگ برای سرنگونی جمهوری اسلامی با قوت ادامه دارد و حمله شیمیایی از دستور کار رژیم خارج نشده است. راه شکست دادن قطعی این دشمن زبون در این تعرض فاشیستی- اسلامی به مدارس، گسترش تجمعات اعتراضی در مقابل مدارس و اعتصاب عمومی و تعطیلی مدارس است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *