سفارتخانه های رژیم را تعطیل کنید – پتی دبونیتاس

مندرج در ژورنال شماره ۴۲۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

متن ترجمه شده سخنرانی در تظاهرات میدان ترافالگار لندن

در ایران جنگی در جریان است، جنگی بین مرگ و زندگی، جنگی بین مردم ایران که برای زندگی می جنگند و رژیم  اسلامی که چیزی جز مرگ و ترور به ارمغان نمی آورد.

صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، جمهوری اسلامی سعید یعقوبی، صالح میرهاشمی و مجید کاظمی را در اصفهان اعدام کرد. در خفا و بدون اینکه اطلاع دهد. سه مرد جوان، سه معترض، سه مرد که زیر شکنجه مجبور به اعتراف شدند. سه نفر از بیش از ۹۰ نفری که رژیم اسلامی فقط در ماه مه اعدام کرده است. این اعدامها نشانه روشنی از ترس رژیم و قدرت انقلاب در ایران است. و چه اتفاق افتاد وقتی مردم خبر اعدام این سه جوان را شنیدند؟

مردم برای اعتراض به خیابانها ریختند تا علیه خامنه ای و به قول خودشان جمهوری اسلامی اعدام شعار بدهند. آنها همچنین علیه فقر و فساد فریاد زدند. آنها خواستار اعتصابات و اعتراضات بیشتر توسط گروه های مختلف جامعه برای نشان دادن همبستگی در سراسر ایران شدند. و به همین دلیل است که ما امروز اینجا هستیم. برای نشان دادن همبستگی خود با مردم ایران و مبارزه آنها علیه رژیم. به یاد همه کسانی که توسط رژیم اسلامی کشته شدند. برای نه گفتن به اعدام. مهمتر از همه برای رساندن این پیام به دولت ها در سراسر جهان:

مماشات شرم آور خود با رژیم اسلامی را پایان دهید! ما خواستار بایکوت فوری و کامل رژیم اسلامی هستیم. قطع تمامی روابط سیاسی و دیپلماتیک و این با بستن سفارتخانه های آنها در همه جا شروع می شود. رژیم اسلامی باید کاملاً منزوی شود.

ما شاهد بی میلی شرم آور دولت ها و سیاستمداران برای اقدام قاطع و مصمم آنها علیه جمهوری اسلامی هستیم. مردم ایران به سخنان توخالی حمایت، تأسف و محکومیت شما در حالی که شما همچنان با رژیم “گفتگوی انتقادی” دارید، نیازی ندارند. این دیپلماسی همدستی است.

بیش از ۹۰ نفر اعدام فقط در ماه می. از سپتامبر گذشته نیز بیش از ۲۰ هزار نفر بازداشت شده اند. بیش از ۵۰۰ نفر در اعتراضات کشته شده اند. معترضان، به ویژه زنان، عمداً توسط تک تیراندازها نابینا می شوند و از ناحیه تناسلی مورد تیراندازی قرار میگیرند.

ما قاطعانه اعلام می کنیم که رژیم اسلامی ایران باید از تمام نهادهای های سازمان ملل و همه سازمان های بین المللی اخراج شود. ما خواهان بایکوت کامل و فوری جمهوری اسلامی ایران هستیم. فوراً سفارتخانه ها را ببندید و تمام دیپلمات تروریست های رژیم را اخراج کنید. مردم ایران عهد کرده اند که نبرد خود علیه رژیم اسلامی را تا پیروزی به پیش ببرند. مردم در اعتراضات خود پس از اعدام سعید، صالح و مجید در خیابان ها فریاد زدند: رژیم را سرنگون می کنیم.

ما در کنار آنها ایستاده ایم. ما در همبستگی و حمایت اینجا هستیم و بارها و بارها باز خواهیم گشت تا زمانی که مردم ایران در نبرد خود علیه رژیم اسلامی پیروز شوند. این یک انقلاب برای زندگی است.  زنده باد زن آزادی زندگی.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *