میخ طویله بر درِ مرکز اسلامی در لندن – پتی دبونیتاس

مندرج در ژورنال شماره ۴۳۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مرکز اسلامی در لندن وابسته به دفتر خامنه‌ای، از تعطیلی فعالیت‌های خود “تا اطلاع بعدی” خبر داد. مسئولان مرکز اسلامی در انگلیس روز چهارشنبه با نصب نوشته‌ای بر درِ ورودی این مرکز، دلیل این تعطیلی را “شرایط خاص” اعلام کرده‌اند

این یک پیروزی مهم برای جنبش سرنگونی است. این مرکز طی چهار دهه از فعالیت خود به بزرگترین و موثر ترین مکان جاسوسی، بسیج نیرو برای تروریست های اسلامی، تعرض به آزادیخواهان ایرانی و ترویج فرهنگ اسلامی تبدیل شده بود. در این میان دولت انگلیس با این که میدانست این مکان چه جایگاهی برای فعالیت های خرابکارانه علیه ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی دارد با دیده احترام به این تروریست های اعزامی جمهوری اسلامی می نگریست و چشم بر ماموریت خطرناک این تروریست ها می بست.

انقلاب زن زندگی آزادی و تعرض وسیع سیاسی به این مراکز جاسوسی جمهوری اسلامی دلیل اول و آخر آن “شرایط خاصی” است که مسئولان این مرکز از آن یاد می کنند. این تعرض ایرانیان به همه سنگرهای بین المللی جمهوری اسلامی باید هر چه بیشتر گسترش یابد و دولت های اروپایی و دیگر کشورها باید شدیدا برای تعطیلی این مراکز با ایرانیان خارج کشور هم صدا شوند.

مردم ایران تحت هیچ شرایط و عنوانی نمی پذیرند که دولت ها دست روی دست بگذارند تا مراکز اسلامی موجود علیه مردم ایران، مزدوران خود را بسیج کنند و به مقابله با  انقلاب زن زندگی آزادی بپردازند. همانطور که مسئولان این مرکز دُمشان را روی کولشان گذاشته و فرار را بر قرار ترجیح داده اند، باید در همه جای جهان به این تعرض علیه جمهوری اسلامی سرعت بخشید.

در ادامه این تعرض باید همه جانبه و منسجم و متحد تلاش کنیم تا همه سفارتخانه های جمهوری اسلامی تعطیل و این رژیم تروریست بایکوت شود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *