خامنه ایِ روحیه باخته در سالمرگ خمینی – ناصر اصغری

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خامنه‌ای سخنرانی امسال خود در مراسم سالمرگ خمینی را به دمیدن روحیه به نیروهای روحیه باخته و مایوسش اختصاص داد. سخنان او، علاوه بر اراجیف همیشگی درباره دشمن و استکبار جهانی، پُر بود از کلمات و جملاتی مثل “امید”، “ایمان”، “پرهیز از یأس” و چطور امامشان “در دل طوفان‌های مهیب نظامی-امنیتی و سیاسی، خم به ابرو نیاورد” و “هیچگاه دچار ناامیدی نشدند” و “ما امروز قوی‌تر و دشمن ضعیف‌تر شده است”. همه اینها از روحیه باختگی رژیمی خبر می‌دهد که خامنه ای را مجبور کرده بیاید و در مقابل دوربین به همه نیروهایش روحیه بدهد که انشاالله گربه است!

جمهوری اسلامی با خامنه‌ای و میراث خمینی و دیگر جنایتکارانش به تاریخ خواهد پیوست. با سرنگونی این رژیمِ قاتلان، دنیا چشمش به واقعیتهایی گشوده خواهد شد که در تاریخ کمتر دیده شده است. خامنه‌ای این را می‌داند و در جمع وفادارانش که روحیه باخته‌اند و نمی‌توانند این یاس را پنهان کنند، یادآوری می‌کند که خم به ابرو نیاورید و ایمان و امیدتان را نگه دارید که دشمن ضعیف است!

دنیا خمینی را خوب می‌شناسد؛ همانی که دستور حمله به دانشگاه‌ها را صادر کرد و در وصف کندن کودک از مدرسه و فرستادن آنها به میادین جنگ و فرستادنشان بروی مین سخنرانی می‌کرد؛ همانی که در مذمت علم و ترقی سخنرانی می‌کرد و گله‌های آدمکش را تهییج می‌کرد؛ همانی که هزاران زندانی سیاسی را با یک فتوا سلاخی کرد، تجاوز به دختران خردسال را قانونی کرد، توضیح المسائلی برای شرعی کردن جنایت، تجاوز، کودک آزاری و جهالت نوشت. جامعه او را خوب می‌شناسد و درست به همین دلیل مردم ایران تصمیم گرفته‌اند بر این زندگی زیر سلطه تجاوز و جنایت، که بنیانگذارش آن آدمکش بود، برای همیشه نقطه پایانی بگذارند. آنهایی که تاریخ را دنبال کرده‌اند، نمی‌توانند حکومتی را نام ببرند که به اندازه جمهوری اسلامی و رهبر سیاسی – معنوی آن با شادی، علم، آزادی، رفاه، زن و کلا انسان و انسانیت خصومت ورزیده باشد. عاقبت چنین حکومتی با چنین جنایاتی و چنین تفکری زباله‌دان تاریخ است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *