ماه منیر، صداى رساى دادخواهى – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

تمامى گزارشات حاکى از افزایش حملات رسانه‌ای حامیان جمهوری اسلامی علیه مادر کیان پیرفلک و  دسیسه رژیم اسلامى براى ترساندن و خفه کردن  صداى ماه منیر مولایى است.

پس از قتل عامدانه پویا مولایی راد، پسر عموى ماه منیر مولایى راد، نهادهاى خبرى وابسته به رژیم اسلامى و از جمله خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران، نوشته اند که او به “بازیچه‌ای برای آشوب‌طلبان و ویرانی‌طلبان” تبدیل شده و به “حمایت از تروریست‌ها” می‌پردازد.

در تحلیل چرایى و چگونگى اتخاذ این نوع سیاستهاى تروریستى توسط رژیم اسلامى، استیصال و درماندگى کلماتى به غایت نارسا هستند. رژیمى که پایان خود را عنقریب نداند، با چنین شناعتى و با چنین دهن دریدگى اى، شهروندان تحت حاکمیت را آماج فشارهاى جسمى، روحى و جانى قرار نمیتواند بدهد. پرونده سازى بر علیه مادران دادخواه، بر علیه فعالین سیاسى و شهروندان مبارز و بر علیه هر آزادیخواهى که در برابر اجحافات حکومتى قد برافراشته است، جزء تفکیک ناپذیرى از دکترین و سیاست رژیم هار اسلامى است.

امروزه و به یُمن انقلاب زن زندگى آزادى، مردم به تجربه دریافته اند که مبارزه متشکل و متحدانه تنها سلاح قدرتمندى است که سیاستهاى وحشیانه رژیم را نه تنها خنثى میکند بلکه رژیم را از دست زدن به جنایات بیشتر باز میدارد. بار دیگر باید در مقابل تمامى پارلمانهاى جهان ایستاد و خواستار بایکوت رژیم اسلامى و اخراج رژیم از مجامع بین المللى شد. باید در مقابل هر نوع مصالحه و مماشات دولتهاى غربى با جمهوری اسلامی اعتراض کرد.

در ایران همکارى شبکه هاى اجتماعى در سازمان دهى اعتراضات هماهنگ، فرسودگى ماشین سرکوب رژیم را عیان تر خواهد کرد. گسترش اعتراضات منوط به اشتراک مساعى و همکارى تمامى فعالین سیاسى و کارگرى و شهروندى است. مادران دادخواه قلب تپنده انقلاب هستند. باید از آنان و مبارزاتشان با جان و دل دفاع کرد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *