فرمانده گردن شکسته – مینا بهروزی

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بر پایه ویدیوی انتشار یافته در روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه، حسن مفخمی‌شهرستانی، فرمانده جدید نیروی انتظامی استان مازندران با حضور در ساحل بابلسر تهدید به شکستن گردن افرادی کرد که اقدام به “ناهنجاری” می کنند.

سرکوبگران جمهوری اسلامی البته از یاد نبرده اند که با به قتل رساندن مهسا امینی به “جرم هنجارشکنی” چه آتشی علیه حکومت خود برپا کرده اند. آتشی که ۹ ماه آزگار حکومت را در شعله های سوزان خود می سوزاند و خواب همه جانیان اسلامی را آشفته کرده است. این را نیز بیاد بیاوریم که درست بعد از به قدرت رسیدن این هیولای ضد زندگی، خمینی در مورد همین زنان “لخت” کنار سواحل شمال گفته بود: ما پوست این زنان را می کنیم”. خمینی البته زنده نماند تا مثل فرمانده جدید انتظامی استان مازندران به چیز خوری بیفتد و فورا حکومتیان بسیج شوند و اعلام کنند منظور جناب فرمانده چیز دیگری بود.

سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در مصاحبه ای با رسانه رویداد ۲۴ گفته که منظور مفخمی”سارقین و اراذل” بوده، نه بی حجاب ها. او گفت: “همه فکر کردند ایشان راجع به حجاب و عفاف حرف زده اند. نخیر، ایشان در مورد فعالیت هایی حرف زدند که امنیت روانی مردم را دچار اخلال می کند؛ فعالیتی نظیر حوزه اراذل و اوباش، سرقت و مواد مخدر”.

از تهدید به شکستن گردن بی حجاب ها یا بقول خودشان “هنجار شکنان” تا غلط کردن های فوری بعدی مبنی بر اشتباه فهمیدن منظور این فرمانده مفلوک اسلامی نشان میدهد رژیم اسلامی در چه گردابی گرفتار آمده است.

برای جلو رفتن و “چیز خوری” بیشتر سران حکومت باید وسیع تر از همیشه به بی حجابی دامن زد. در فصل تابستان، ساحل خزر و همه جای ایران را بر محل نبردی عمومی تر و وسیع تر علیه حکومت تبدیل کنیم. در این میدان جنگ از موهای خود پرچمی بسازیم که سران حکومت شدیدا احساس خفگی کنند. بی حجابها، در همه شهرها به پیش برای درهم شکستن کشتی فرتوت حکومت اسلامی.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *