گروه فشار جدید یا ادامه انقلاب؟ – یدی محمودی

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ویدئوهایی از کنسرت علیرضا قربانی، خواننده نشان می‌دهد تعدادی از شرکت‌کنندگان شعارهای ضدحکومتی از جمله “مرگ بر دیکتاتور” و “زن، زندگی، آزادی” سر می‌دهند.

این روزها فضای انقلابی و تعرض مردم به بنیادهای حکومت اسلامی چنان همه گیر و سراسریست که حاکمان نظام هم مدام  به شیوه آخوندها به آن اذعان می کنند. در واکنش به شعارهای مردم در این کنسرت، عزت الله ضرغامی از پاسداران حکومت اسلامی و وزیر میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی گفته: “اینها گروه فشار جدید هستند و مردم می خواهند شاد باشند، و اینها می آیند شعار ساختار شکنانه می دهند و با شادی مردم مخالفند.”

گروه فشار جدید از زبان ضرغامی به زبان آخوندی، یعنی ادامه انقلاب و ادامه انقلاب یعنی مرگ بر دیکتاتور و زن زندگی آزادی. همه وحشت سران این نظام از همین روندی است که همه تجمعات و گردهمائیها به میدان نبرد علیه حکومت تبدیل می شود. ضرغامی مزدور  می گوید مردم می خواهند شاد باشند و اینها با شعار ساختار شکنانه مخالف شادی مردمند.

حکومتی که ۴۴ سال تمام علیه شادی، رفاه، آسایش و امنیت مردم بوده است، با تصویب قوانین ضد بشری به شادی مردم خون پاشیده، زندان و شکنجه را به وسعت ایران گسترش داده و مردم را به رگبار بسته است، با چنین افاضاتی فقط مورد تمسخر مردم قرار نمی گیرد، بلکه عزم مردم برای بزیر کشیدن این شیادان ضد هرگونه شادی را صد چندان می کند.

شعار ساختار شکنانه یعنی شکسن همه ساختار حکومت اسلامی، یعنی وصل کردن دینامیت به زیر پایه های حکومت اسلامی، و همه این شعارهای هنجار شکنانه ضد حکومتی فریادی رسا از اعماق جامعه و از دل وسیع ترین مردمی است که در یک جنگ تمام عیار برای سرنگونی این حکومت در میدان حضور دارند. رژیم اسلامی جایی برای پنهان شدن ندارد. دود انقلاب اینها را از سوراخ بیرون می کشد و فراری میدهد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *