حکومتی در حال ریزش که دینش بر باد رفته است – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۴۹۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفته است: “اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود. یکی از اعضای مجلس خبرگان هم گفته است: “بی حجابی با جریمه حل نمی شود، خانه از پای بست ویران است.”

امامان جمعه و اعضای مجلس خبرگان همگی سخنگویان خامنه ای هستند. نمایندگان و سخنگویانی  که در جلسات بیت خامنه ای کارشان انتقال آه و ناله های رهبرشان است.  یکی از برباد رفتن دین می گوید و دیگری از ویرانی پایه های حکومت.

اینها آه و ناله های تمامی آیت الله های مفت خور، از خامنه ای گرفته تا امامان جمعه و از کپک زده های مجلس خبرگان گرفته تا فرماندهان سپاه پاسداران است. در بیان این آیه های یاس، همگی متفق القول هستند که اسلام و دین توسط زنان، جوانان و مردم انقلابی برای همیشه به زباله دان فرستاده می شود.

قبل از این دو موجود مفتخور، فرمانده سپاه پاسداران از قدرت بی نظیر و گستردگی انقلاب زن زندگی آزادی در آستانه سالگرد آن سخن گفته بود. این روزها وجه اشتراک سخنان تمامی دارودسته های حکومت مملو از یاس، درماندگی و کوبیدن بر سر خودشان است. از وحشتِ شروع دور دوم انقلاب خواب ندارند و نظاره گر ریزش کامل نظامشان هستند. عضو مجلس خبرگان ویرانی پایه های حکومت را بخوبی دیده است که طی نزدیک به یکسال اخیر صفوف کل دارودسته های اسلامی و نهادهای سرکوب را با ریزش شدید مواجه کرده است.

کاری که مردم در سالگرد انقلاب ژینا می خواهند انجام دهند جارو کردن پس مانده های این ویرانی و محاکمه عمومی و علنی عناصر و باندهای جانی و آدمکش این شبکه مخوف اسلامی است. مردم در سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی، با قدرت تمام و با اتحاد و همبستگی شکست ناپذیر خود می خواهند به بیش از چهار دهه فقر، فلاکت، تحقیر و جنایت باندها و دسته جات اسلامی و ضد انسانی که دین و اسلامش بر باد رفته و ساختار فرسوده اش از پای بست ویران شده است پایان دهند. انقلاب زن زندگی آزادی با سرنگونی حکومت درمانده اسلامی، به کمتر از جامعه ای مبتنی بر رفاه، امنیت، سعادت، خوشبختی، آزادی و کرامت انسانی شهروندان رضایت نخواهد داد. تحقق چنین جامعه ای یک خیال نیست بلکه وجه مشخصه مطالبات هر روزه مردم  در کف خیابانها و خصلت نمای این انقلاب  است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *