جمهوری اسلامی شکست خورد! کنسرت تتلو در آلمان لغو شد! - حزب کمونیست کارگری ایران – واحد آلمان

جمهوری اسلامی شکست خورد! کنسرت تتلو در آلمان لغو شد! – حزب کمونیست کارگری ایران – واحد آلمان

مندرج در ژورنال شماره ۵۵۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

کنسرت تتلو، لمپن حکومت اسلامی، در پی شکایات متعدد و اعتراضات وسیع ایرانیان و ارسال نامه اعتراضی ۶۵ هزار نفر به شهرداری، لغو شد! این شکست مفتضحانه‌ای برای حکومت نکبت اسلامی و مترسک چرخانی او در خارج کشور و موفقیتی برای مخالفین جمهوری اسلامی و انقلاب مردم ایران است.

از آغاز اعلام برگزاری این کنسرت، موج اعتراض فعالین سیاسی و اجتماعی علیه ‌آن شروع شد و کمپین وسیعی که ۶۵ هزار نفر آن را امضا زدند، به راه افتاد و تجمعات متعدد، ملاقاتها و شکایات فراوانی علیه تتلو، و برگزار کننده این کنسرت سازمان داده شد.

برای مردم کاملا روشن بود که جمهوری اسلامی مذبوحانه خود را پشت آن مخفی کرده است و تقلا می ‌کند بلکه بتواند با علم کردن یک لمپن منفور و بدنام و ضد زن و برگزاری کنسرت برای این مثلا شخصیت ‌هنری خود در شهر اوبرهاوزن ‌آلمان، عرض اندام کند و برای خود یک پیروزی دست و پا کند. حتی مینا احدی یکی از فعالین سرشناس و موثر این کمپین را مورد تهدید قرار داد. اما کور خوانده بود. همه عوامل آشکار و نهان این پروژه، شکست خوردند و ناچار در مقابل ایستادگی و اعتراضات وسیع مردم مبارز و همه نهادها و فعالینی که بی وقفه علیه این کنسرت افشاگری کردند، با سرشکستگی و خواری گور خود را گم کردند.

تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری بعنوان یکی از فعالین این اعتراض، این موفقیت را به همه فعالین این حرکت و مردم انقلابی ایران صمیمانه تبریک میگوید. همینجا اضافه کنیم که امسال جمهوری اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در فرانکفورت نیز که از روز گذشته شروع شد، بدلیل سالها اعتراض فعالین حزب کمونیست کارگری و سایر مخالفین حکومت جرات نکرد شرکت کند. این موفقیت‌ها را باید به سکویی برای پیشروی بیشتر و منزوی کردن جمهوری اسلامی تبدیل کنیم!

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *